Lediga jobb Jurek Recruitment & Consulting AB i Kristinehamn

Se alla lediga jobb från Jurek Recruitment & Consulting AB i Kristinehamn. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Kristinehamn som finns inom det yrket.

Interim ekonomichef för deltidsuppdrag till kommun

Nu söker vi på Jurek en interim chef för ett deltiduppdrag till Kristinehamns kommun. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet i chefsroll och arbete inom kommun.     Varmt välkommen att läsa annonsen och ansök uppdraget redan idag! Arbetsuppgifter Som interim chef för ekonomi- och styrningsavdelningen sitter du med i kommunledningsförvaltningen och har arbetsledningsansvar för en jurist, fyra utredare samt tre enhetschefer (ekonomi, upphandling, kansli... Visa mer
Nu söker vi på Jurek en interim chef för ett deltiduppdrag till Kristinehamns kommun. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet i chefsroll och arbete inom kommun.  

 

Varmt välkommen att läsa annonsen och ansök uppdraget redan idag!

Arbetsuppgifter
Som interim chef för ekonomi- och styrningsavdelningen sitter du med i kommunledningsförvaltningen och har arbetsledningsansvar för en jurist, fyra utredare samt tre enhetschefer (ekonomi, upphandling, kansli). I rollen har du huvudansvar för kommunens budgetprocess, kommunstyrelsens budget- och måluppföljning samt kommunstyrelsen internkontroll. Du kommer delta i budgetberedning tillsammans med chefen för ekonomienheten. I arbetet ingår att föredra ärenden i kommunledningsgruppen samt i kommunstyrelsen. 
Vem är du?
Vi söker dig som har chefserfarenhet och har arbetat inom kommun. Du ska ha en ekonomibakgrund och en lämplig utbildning inom ekonomi. 
Du erbjuds
Du erbjuds ett tidsbegränsat uppdrag på deltid (50 %) med starti mitten av februari som löper till hösten 2024. Arbete sker på plats men möjlighet till distansarbete finns till viss del. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Livija Bekkhus på [email protected]
Om verksamheten
Jurek Recruitment & Consulting är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management Visa mindre

Administratör sökes till offentlig kund i Kristinehamn!

Vi söker nu en administratör/handläggare till offentlig kund i Kristinehamn! Är du intresserad av administration och är tillgänglig med start i oktober?   Varmt välkommen att skicka in din ansökan redan idag! Arbetsbeskrivning Vi söker en administratör/handläggare som kommer att hantera kunds processer genom att registrera och behandla inkommande ansökningar om auktorisation som elinstallatör samt hantera inkommande företagsregistreringar. Tjänsten är f... Visa mer
Vi söker nu en administratör/handläggare till offentlig kund i Kristinehamn! Är du intresserad av administration och är tillgänglig med start i oktober?

 

Varmt välkommen att skicka in din ansökan redan idag!

Arbetsbeskrivning
Vi söker en administratör/handläggare som kommer att hantera kunds processer genom att registrera och behandla inkommande ansökningar om auktorisation som elinstallatör samt hantera inkommande företagsregistreringar. Tjänsten är fördelad på 75% som administratör och 25% som handläggare.

Du kommer att arbeta med följande arbetsuppgifter:

• Inregistrering av inkommande ansökningar i ärendehanteringssystemet Platina
• Kontroll av inkommande betalningar i banksystem
• Manuell registrering av elinstallationsföretag i ärendehanteringssystemet Platina
• Besvara skriftliga och muntliga frågor om registrering av elinstallationsföretag
• Handläggning av enklare ärenden om ansökan om auktorisation

Vem är du?
Vi söker en person som är ansvarstagande och självständig för det dagliga arbetet, har en god samarbetsförmåga är noggrann och flexibel. Vidare har du förmågan att ta egna beslut för att utvecklas. För att vara kvalificerad för tjänsten har du även:

• Gymnasium eller likvärdig utbildning.
• Mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt.
• Goda kunskaper i ärendehanteringssystem Platina.
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent.
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.

Du erbjuds
Ett konsultuppdrag på heltid 100% med möjlighet till distansarbete. Uppdraget kommer starta 2023-10-02 och förväntas pågå till 2024-03-31. Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund. Placering är i Kristinehamn. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig Elvira Björebäck på [email protected] 
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.

Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Visa mindre