Lediga jobb som Kundtjänstmedarbetare i Kristinehamn

Se lediga jobb som Kundtjänstmedarbetare i Kristinehamn. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Kristinehamn som finns hos arbetsgivaren.

Night shift Customer Service Support in sunny Cyprus! Start 14th June

Ansök    Maj 10    Sitel Sweden AB    Kundtjänstmedarbetare
Are you a night owl? As we have the opportunity for you to work during the night and have your daytimes free. Do you want to work for 7 days and then enjoy 7 days off in the sun? Or are you looking for a new adventure in a sunny country where will have the time to explore and enjoy the island and all it’s 330 days of sun? Do you want to develop both personally and professionally? Then you will be glad to hear that we, at SITEL Cyprus are currently looking ... Visa mer
Are you a night owl? As we have the opportunity for you to work during the night and have your daytimes free. Do you want to work for 7 days and then enjoy 7 days off in the sun? Or are you looking for a new adventure in a sunny country where will have the time to explore and enjoy the island and all it’s 330 days of sun? Do you want to develop both personally and professionally? Then you will be glad to hear that we, at SITEL Cyprus are currently looking for Swedish Customer Service Agents to work the night shift.
We hope that you would like to work for a multinational company in an international environment with colleagues and clients from all over the world!
About the position:?
In this position you will be working as a Swedish speaking customer service agent for one of our clients, who is a rapidly growing international company within e-finance. Your job will consist of helping customers both via Chat and Mail with questions about invoices, refunding and general support. The most important task however is to give the customer a great experience and leave them with a positive feeling. Just to be clear, you will not be doing any sales. This is a night shift role, meaning one would work 1 week night shift and have the following week off. More details to come!
For this position we offer you:
Competitive fixed monthly salary
Paid training
Performance bonus
20% extra on your hourly salary
Special discounts and offers?with local restaurants, cafes, gyms and many more?

As we want you to have the best conditions to thrive and succeed with us at SITEL we will also provide:
Career development opportunities?
Modern, newly renovated and centrally located office
An international working environment
Help with local administration such as opening a bank account and immigration forms
Monthly SITEL activity day (exploring Cyprus)
Support from Team leader, HR and great colleagues!

Qualifications
To be successful in this job you must have:
Native Swedish?language skills in both speaking and writing, conversational English skills
Want to work with customer service
Good computer skills
Independent individual who works best at night
If you have previous experience in customer service or service in general we think that’s great, but it’s not a requirement for you to apply.

To thrive in this role and work environment you also have good communicational skills, the ability to multitask, night owl and see yourself as a team player who want to develop yourself.
We hope that you would like to work for a multinational company in an international environment with colleagues and clients from all over the world!

Join Our Multicultural team now, send in your application already today as spots fill quickly! Visa mindre

Kundtjänstmedarbetare till Releasy

Är du serviceinriktad och vill bli grym på att hantera supportärenden till Telias kunder runt om i landet? Ta då chansen och utvecklas tillsammans med Releasy och sök rollen som kundtjänstmedarbetare idag. Varmt välkommen med din ansökan! Information om tjänsten Releasy har haft en stark tillväxt de senaste åren. I takt med att volymer ökat med befintliga och nya uppdragsgivare valde man därför att under hösten 2021 etablera ett nytt kontor i Karlskoga. I... Visa mer
Är du serviceinriktad och vill bli grym på att hantera supportärenden till Telias kunder runt om i landet? Ta då chansen och utvecklas tillsammans med Releasy och sök rollen som kundtjänstmedarbetare idag. Varmt välkommen med din ansökan!

Information om tjänsten
Releasy har haft en stark tillväxt de senaste åren. I takt med att volymer ökat med befintliga och nya uppdragsgivare valde man därför att under hösten 2021 etablera ett nytt kontor i Karlskoga. Idag är de ca 30 anställda på det nyöppnade kontoret i Karlskoga och man siktar på en succesiv ökning av medarbetare under våren och det kommande året. Med anledning av det har vi på Professionals Nord fått äran att för Releasys räkning söka efter deras nästa kundtjänstmedarbetare.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Releasy under ca sex månader. Därefter är intentionen är att du ska bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Releasys önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]

Du erbjuds

• Att bli en del av en positiv företagskultur med bra stämning och hög teamkänsla.
• Kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom Releasys interna utbildningar och Karriärtrappa. Genom Karriärtrappan öppnas nya dörrar och möjligheter till fler förmåner.
• Stöttande och coachande ledare som skapar trygghet och en möjlighet för dig att vidareutvecklas inom rollen och företaget.

Arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare hos Releasy kommer du arbeta mot Telias kunder och hantera supportärenden kopplat till deras produkter och tjänster. Kundärenden hanteras via telefon, chatt och mejl. Det kan exempelvis handla om att felsöka en kunds bredband via fiber- eller kopparnätet som inte fungerar som det ska, felsöka en TV-tjänst eller ett mobilabonnemang. Du finns också där som stöd och guidning för kunder som ska komma i gång med Telias tjänster, till exempel med bredbandets router eller TV-boxen. Vidare kommer du i rollen som kundtjänstmedarbetare stötta med information kring pågående felanmälningar, förklara driftstörningar och felsöka bredbandstelefoni.

Vi söker dig som:
- Fyllt 18 år.
- Har god kunskap i svenska och engelska i både tal och skrift.

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundbemötande service, försäljning samt om du har ett intresse eller utbildning inom teknik. Erfarenhet av dator-/systemvana är också meriterande.

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Releasy. Du är serviceinriktad och strävar alltid efter att uppnå en hög kundnöjdhet. Vidare arbetar du strukturerat och målinriktat för att nå önskat resultat. Du stresstålig och kan hantera olika situationer som dyker upp i arbetet på ett effektivt och självständigt sätt.

START: 13 juni
OMFATTNING: Heltid
STAD: Karlskoga
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Emma Grundin

Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected] Visa mindre

Kundtjänstmedarbetare till Releasy

Är du serviceinriktad och vill bli grym på att hantera supportärenden till Telias kunder runt om i landet? Ta då chansen och utvecklas tillsammans med Releasy och sök rollen som kundtjänstmedarbetare idag. Varmt välkommen med din ansökan! Information om tjänsten Releasy har haft en stark tillväxt de senaste åren. I takt med att volymer ökat med befintliga och nya uppdragsgivare valde man därför att under hösten 2021 etablera ett nytt kontor i Karlskoga. I... Visa mer
Är du serviceinriktad och vill bli grym på att hantera supportärenden till Telias kunder runt om i landet? Ta då chansen och utvecklas tillsammans med Releasy och sök rollen som kundtjänstmedarbetare idag. Varmt välkommen med din ansökan!

Information om tjänsten
Releasy har haft en stark tillväxt de senaste åren. I takt med att volymer ökat med befintliga och nya uppdragsgivare valde man därför att under hösten 2021 etablera ett nytt kontor i Karlskoga. Idag är de ca 30 anställda på det nyöppnade kontoret i Karlskoga och man siktar på en succesiv ökning av medarbetare under våren och det kommande året. Med anledning av det har vi på Professionals Nord fått äran att för Releasys räkning söka efter deras nästa kundtjänstmedarbetare.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Releasy under ca sex månader. Därefter är intentionen är att du ska bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Releasys önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]

Du erbjuds

• Att bli en del av en positiv företagskultur med bra stämning och hög teamkänsla.
• Kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom Releasys interna utbildningar och Karriärtrappa. Genom Karriärtrappan öppnas nya dörrar och möjligheter till fler förmåner.
• Stöttande och coachande ledare som skapar trygghet och en möjlighet för dig att vidareutvecklas inom rollen och företaget.

Arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare hos Releasy kommer du arbeta mot Telias kunder och hantera supportärenden kopplat till deras produkter och tjänster. Kundärenden hanteras via telefon, chatt och mejl. Det kan exempelvis handla om att felsöka en kunds bredband via fiber- eller kopparnätet som inte fungerar som det ska, felsöka en TV-tjänst eller ett mobilabonnemang. Du finns också där som stöd och guidning för kunder som ska komma i gång med Telias tjänster, till exempel med bredbandets router eller TV-boxen. Vidare kommer du i rollen som kundtjänstmedarbetare stötta med information kring pågående felanmälningar, förklara driftstörningar och felsöka bredbandstelefoni.

Vi söker dig som:
- Fyllt 18 år.
- Har god kunskap i svenska och engelska i både tal och skrift.

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundbemötande service, försäljning samt om du har ett intresse eller utbildning inom teknik. Erfarenhet av dator-/systemvana är också meriterande.

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Releasy. Du är serviceinriktad och strävar alltid efter att uppnå en hög kundnöjdhet. Vidare arbetar du strukturerat och målinriktat för att nå önskat resultat. Du stresstålig och kan hantera olika situationer som dyker upp i arbetet på ett effektivt och självständigt sätt.

START: 13 juni
OMFATTNING: Heltid
STAD: Karlskoga
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Emma Grundin

Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected] Visa mindre

Telenor Kundtjänstmedarbetare till Solsäkra Cypern Start 4 April!

Ansök    Feb 19    Sitel Sweden AB    Kundtjänstmedarbetare
Lockas du av att kunna arbeta i en av Europas soligaste länder och samtidigt kunna utvecklas både proffessionellt och på ett personligt plan? Vill du styrka ditt CV och samtidigt få minnen för livet? Välkommen till oss på underbara medelhavsön Cypern! Då vi förstår att det är ett stort steg att flytta utomlands vill vi att du känner dig trygg i hela processen och hjälper dig därför att bli bosatt på Cypern. Vi betalar både för din flygbiljett hit och tillb... Visa mer
Lockas du av att kunna arbeta i en av Europas soligaste länder och samtidigt kunna utvecklas både proffessionellt och på ett personligt plan? Vill du styrka ditt CV och samtidigt få minnen för livet? Välkommen till oss på underbara medelhavsön Cypern!
Då vi förstår att det är ett stort steg att flytta utomlands vill vi att du känner dig trygg i hela processen och hjälper dig därför att bli bosatt på Cypern. Vi betalar både för din flygbiljett hit och tillbaka och även ditt boende under hela tiden du är anställd hos oss. Vi finns med dig hela vägen och hjälper även till med kontakt med lokala myndigheter och bank. Kontoret du kommer att arbeta på består av engagerade och framåtsträvande kollegor som brinner för leverera kundservice på högsta nivå. Gruppen beskriver sig själva som varandras ”Cypern-familj” och har en fritid som består av aktiviteter och umgänge oavsett veckodag.
Är det något vi kan lova, är det att efter din tid hos oss har du inte bara växt som person utan också skaffat dig en upplevelse för livet!
Om rollen
I den här rollen kommer du att ta emot och besvara Telenors kunders frågor via inkommande telefonsamtal. Du kommer att hantera frågor angående abonnemang, produkter, fakturor eller tekniska problem. En stor del av arbetet består av att lyssna in deras behov, göra en behovsanalys och därefter erbjuda kunderna de bästa lösningarna utifrån de riktlinjer som finns. I detta ingår även merförsäljning där du har möjlighet att påverka en del av din lön på ett positivt sätt.
Dagliga arbetsupfterna inkluderar:
Besvara samtal från kunder
Förse kunder med högklassig service
Administrera kring kundrelaterade ärenden
Sträva efter att uppnå dina dagliga KPI:er som rör kundnöjdhet, merförsäljning, effektivitet och kvalitét

Vem söker vi?
I den här rollen söker vi dig som är social, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög kundnöjdhet samt gillar försäljning. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret.
I denna process lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vårt enda krav är att du har gått ut gymnasiet, har svenska som modersmål, kan tala engelska och har rent i belastningsregister.
Fördelar med att jobba hos oss i Cypern:
Fast månadslön med individuell provision utan tak.
Sol 330 dagar om året.
Förmånligt skattesystem med 0% inkomstskatt upp till €19,500/ år.
Sjuk- och olycksfallsförsäkring under såväl arbete som fritid.
Förmånliga personalrabatter på lokala caféer, restauranger & gym m.m.

Trygghetsfaktorer:
Vi betalar för boende i fullt utrustade moderna lägenheter från 2017, som ligger mitt i Larnacas stadskärna med två minuters gångväg till kontoret och två minuter till stranden. Detta från din första dag i Cypern.
Vi både betalar och bokar ditt flyg från önskad flygplats, dit och hem.
21 dagars semester per år.
Hjälp med all administration på plats på Cypern som exempelvis att öppna ett bankkonto och migrationsärenden.

SITEL Cyprus är vårt multinationella kontor i Larnaca. Kontoret är modernt och präglas av en värme, gemenskap och vinnaranda bland våra ca 550 kollegor. På kontoret finns det agenter från bland annat Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland och England.
Låter detta som något som intresserar dig?
Ta chansen och sök redan idag! Vi arbetar löpande med denna rekrytering och kommer att hålla en tät dialog kring läget på Cypern så att du känner dig trygg och säker genom hela processen. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att mejla Rekryteringschef Halima Iman, [email protected]
Information om tjänsten:
Start: 4:e April 2022
Plats: Larnaca, Cypern
Anställningsform: Heltid med inledande provanställning på 6 månader. Visa mindre

Kundtjänstmedarbetare till Releasy

Är du serviceinriktad och vill bli grym på att hantera supportärenden till Telias kunder runt om i landet? Ta då chansen och utvecklas tillsammans med Releasy och sök rollen som kundtjänstmedarbetare idag. Varmt välkommen med din ansökan! Information om tjänsten Releasy har haft en stark tillväxt de senaste åren. I takt med att volymer ökat med befintliga och nya uppdragsgivare valde man därför att under hösten 2021 etablera ett nytt kontor i Karlskoga. I... Visa mer
Är du serviceinriktad och vill bli grym på att hantera supportärenden till Telias kunder runt om i landet? Ta då chansen och utvecklas tillsammans med Releasy och sök rollen som kundtjänstmedarbetare idag. Varmt välkommen med din ansökan!

Information om tjänsten
Releasy har haft en stark tillväxt de senaste åren. I takt med att volymer ökat med befintliga och nya uppdragsgivare valde man därför att under hösten 2021 etablera ett nytt kontor i Karlskoga. Idag är de ca 30 anställda på det nyöppnade kontoret i Karlskoga och man siktar på en succesiv ökning av medarbetare under våren och det kommande året. Med anledning av det har vi på Professionals Nord fått äran att för Releasys räkning söka efter deras nästa kundtjänstmedarbetare.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Releasy under ca sex månader. Därefter är intentionen är att du ska bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Releasys önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]

Du erbjuds

• Att bli en del av en positiv företagskultur med bra stämning och hög teamkänsla.
• Kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom Releasys interna utbildningar och Karriärtrappa. Genom Karriärtrappan öppnas nya dörrar och möjligheter till fler förmåner.
• Stöttande och coachande ledare som skapar trygghet och en möjlighet för dig att vidareutvecklas inom rollen och företaget.

Arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare hos Releasy kommer du arbeta mot Telias kunder och hantera supportärenden kopplat till deras produkter och tjänster. Kundärenden hanteras via telefon, chatt och mejl. Det kan exempelvis handla om att felsöka en kunds bredband via fiber- eller kopparnätet som inte fungerar som det ska, felsöka en TV-tjänst eller ett mobilabonnemang. Du finns också där som stöd och guidning för kunder som ska komma i gång med Telias tjänster, till exempel med bredbandets router eller TV-boxen. Vidare kommer du i rollen som kundtjänstmedarbetare stötta med information kring pågående felanmälningar, förklara driftstörningar och felsöka bredbandstelefoni.

Vi söker dig som:
- Fyllt 18 år.
- Har god kunskap i svenska och engelska i både tal och skrift.

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundbemötande service, försäljning samt om du har ett intresse eller utbildning inom teknik. Erfarenhet av dator-/systemvana är också meriterande.

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Releasy. Du är serviceinriktad och strävar alltid efter att uppnå en hög kundnöjdhet. Vidare arbetar du strukturerat och målinriktat för att nå önskat resultat. Du stresstålig och kan hantera olika situationer som dyker upp i arbetet på ett effektivt och självständigt sätt.

START: Omgående
OMFATTNING: Heltid
STAD: Karlskoga
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Emma Grundin

Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected] Visa mindre

Kundtjänstmedarbetare till Releasy

Är du serviceinriktad och vill bli grym på att hantera supportärenden till Telias kunder runt om i landet? Ta då chansen och utvecklas tillsammans med Releasy och sök rollen som kundtjänstmedarbetare idag. Varmt välkommen med din ansökan! Information om tjänsten Releasy har haft en stark tillväxt de senaste åren. I takt med att volymer ökat med befintliga och nya uppdragsgivare valde man därför att under hösten 2021 etablera ett nytt kontor i Karlskoga. I... Visa mer
Är du serviceinriktad och vill bli grym på att hantera supportärenden till Telias kunder runt om i landet? Ta då chansen och utvecklas tillsammans med Releasy och sök rollen som kundtjänstmedarbetare idag. Varmt välkommen med din ansökan!

Information om tjänsten
Releasy har haft en stark tillväxt de senaste åren. I takt med att volymer ökat med befintliga och nya uppdragsgivare valde man därför att under hösten 2021 etablera ett nytt kontor i Karlskoga. Idag är de ca 30 anställda på det nyöppnade kontoret i Karlskoga och man siktar på en succesiv ökning av medarbetare under våren och det kommande året. Med anledning av det har vi på Professionals Nord fått äran att för Releasys räkning söka efter deras nästa kundtjänstmedarbetare.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Releasy under ca sex månader. Därefter är intentionen är att du ska bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Releasys önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]

Du erbjuds

• Att bli en del av en positiv företagskultur med bra stämning och hög teamkänsla.
• Kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom Releasys interna utbildningar och Karriärtrappa. Genom Karriärtrappan öppnas nya dörrar och möjligheter till fler förmåner.
• Stöttande och coachande ledare som skapar trygghet och en möjlighet för dig att vidareutvecklas inom rollen och företaget.

Arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare hos Releasy kommer du arbeta mot Telias kunder och hantera supportärenden kopplat till deras produkter och tjänster. Kundärenden hanteras via telefon, chatt och mejl. Det kan exempelvis handla om att felsöka en kunds bredband via fiber- eller kopparnätet som inte fungerar som det ska, felsöka en TV-tjänst eller ett mobilabonnemang. Du finns också där som stöd och guidning för kunder som ska komma i gång med Telias tjänster, till exempel med bredbandets router eller TV-boxen. Vidare kommer du i rollen som kundtjänstmedarbetare stötta med information kring pågående felanmälningar, förklara driftstörningar och felsöka bredbandstelefoni.

Vi söker dig som:
- Fyllt 18 år.
- Har god kunskap i svenska och engelska i både tal och skrift.

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundbemötande service, försäljning samt om du har ett intresse eller utbildning inom teknik. Erfarenhet av dator-/systemvana är också meriterande.

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Releasy. Du är serviceinriktad och strävar alltid efter att uppnå en hög kundnöjdhet. Vidare arbetar du strukturerat och målinriktat för att nå önskat resultat. Du stresstålig och kan hantera olika situationer som dyker upp i arbetet på ett effektivt och självständigt sätt.

START: Omgående
OMFATTNING: Heltid
STAD: Karlskoga
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Emma Grundin

Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected] Visa mindre

Customer Service Representative

AkzoNobel Adhesives AB har tillverkat trälim och hartsystem i Kristinehamn sedan 1962. Produkterna används vid tillverkning av möbler, snickerier, golv och bärande konstruktioner. AkzoNobel Adhesives AB är en del av AkzoNobel-koncernens globalt erkända Wood Coatings leverantör. Årligen levereras cirka 120 000 ton trälim till kunder i Europa, Nordamerika, Sydamerika, Sydafrika och Asien. På siten idag är vi 105 anställda. Vår site i Kristinehamn är nu i ... Visa mer
AkzoNobel Adhesives AB har tillverkat trälim och hartsystem i Kristinehamn sedan 1962. Produkterna används vid tillverkning av möbler, snickerier, golv och bärande konstruktioner. AkzoNobel Adhesives AB är en del av AkzoNobel-koncernens globalt erkända Wood Coatings leverantör. Årligen levereras cirka 120 000 ton trälim till kunder i Europa, Nordamerika, Sydamerika, Sydafrika och Asien. På siten idag är vi 105 anställda.


Vår site i Kristinehamn är nu i ett expansivt skede inom order och transport. Vi söker därmed en ny härlig kollega som vill vara med på vår resa som Customer Service Representative.

Vad kommer du arbeta med?
Som Customer Service Representative (CS Rep.) kommer du att ingå i ett team av 7 personer i Kristinehamn men kommer även ha nära kontakt med andra CS Reps. inom Europa. Dina arbetsuppgifter innebär följande:

- Ansvarig för att ta emot, granska och registrera kundorder från såväl direkta kunder som interna dotterbolag.
- Ansvarig för utfärdande av fakturor för lagda kundorder och för uppdatering av kundpriser i vårt affärssystem SAP.
- Du sköter även registrering/uppdatering av kunddata samt rapporterar in kundklagomål.
- Du har daglig kontakt med många olika medarbetare och funktioner på vår anläggning samt naturligtvis med våra kunder.
- Du planerar, genomför och följer upp dagliga uppgifter inom ansvarsområdet med fokus på att nå ställda mål, samt att de dagliga uppgifterna utförs enligt satta policys, riktlinjer och värderingar.
- Du deltar i förbättringsarbete och utvecklar arbetssätt och rutiner inom kundorderhantering.

Tjänsten är på heltid och tillsvidare med start omgående. Du kommer vara placerad på vår anläggning i Kristinehamn och rapportera till Customer Service Supervisor Nordic.

Vem är du?
Du som person är ödmjuk och prestigelös med en stark teamkänsla. För att bli framgångsrik i rollen bör du vara noggrann, analytisk och målfokuserad med sinne för ordning och struktur. Du kan arbeta självständigt och ta egna initiativ. Du är handlingskraftig och tar ansvar för ditt arbetsområde. Eftersom tjänsten samverkar med kringliggande funktioner och kunder ställs höga krav på att du fungerar bra i team, är serviceinriktad och har lätt för att kommunicera.

Vi ser gärna att du har en utbildning inom logistik/ekonomi och eller erfarenhet från kundhantering inom industrin. Du har en fallenhet för att sätta dig in i olika datasystem, som till exempel SAP och olika former av rapporteringssystem. För tjänsten krävs goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Kunskap i tyska är särskilt meriterande.


Varför ska du välja AkzoNobel som din nya arbetsgivare?
Hos oss på AkzoNobel möts du av en varm och välkomnande atmosfär, där vi tillsammans arbetar för att ständigt nå målet att vara världsledande inom färg-, lim- och ytbehandlingar. Med fokus på mångfald och innovation arbetar vi aktivt med våra medarbetare för att du ska trivas och utvecklas kontinuerligt. Detta ligger även till grund för att vi är utnämnda till årets Employer Branding Företag 2022. Vi erbjuder dig en internationell arbetsmiljö där du får ta dig an givande och utmanande projekt som vidgar dina sinnen och utmanar din företagsamhet. Du kommer att arbeta med kompetenta och likasinnade kollegor som delar din inställning och entusiasm. Välkommen till oss!

Din ansökan
Vi välkomnar människor från alla olika bakgrund som ser hållbarhet, säkerhet och innovation som viktiga principer. Tveka inte, ta steget och lämna in din ansökan redan idag för din chans att få jobba tillsammans med oss. Vi går igenom löpande urval och vi tar tyvärr inte emot ansökningar via email eller telefon.


För ytterligare information om tjänsten, vänligen kontakta Boel Klintberg, Customer Service Supervisor Nordic, +46 550 88 700
För mer information om rekryteringsprocessen, vänligen kontakta Christina Borin, Talent Acquisition Lead Nordics, +46 76 112 85 64 Visa mindre

Svensktalande kundtjänstmedarbetare till soliga Cypern med Start 10:e Jan

Letar du efter en förändring? Eller letar du efter ett nytt äventyr? Vill du utvecklas både personligt och professionellt? Då har vi den perfekta rollen för dig! Om tjänsten: I denna tjänst kommer du att arbeta som kundtjänstmedarbetare för en av våra kunder inom flygbranschen. Ditt jobb kommer att bestå av att hjälpa kunder både via telefon och mail och allmän support. Den viktigaste uppgiften är att ge kunden en bra upplevelse och lämna dem med en posi... Visa mer
Letar du efter en förändring? Eller letar du efter ett nytt äventyr? Vill du utvecklas både personligt och professionellt? Då har vi den perfekta rollen för dig!
Om tjänsten:
I denna tjänst kommer du att arbeta som kundtjänstmedarbetare för en av våra kunder inom flygbranschen. Ditt jobb kommer att bestå av att hjälpa kunder både via telefon och mail och allmän support. Den viktigaste uppgiften är att ge kunden en bra upplevelse och lämna dem med en positiv känsla. Ingen försäljning ingår i denna rollen.
För denna tjänst erbjuder vi dig:
Fast månadslön
Prestandad bonus
Betald utbildning och introduktion
Specialrabatter och erbjudanden för lokala restauranger, kaféer, gym och mycket mer.

Då vi vill att du ska ha de bästa förutsättningarna för att trivas och lyckas hos oss kommer vi även att tillhandahålla:
Utvecklingsmöjligheter
Modernt, nyrenoverat och centralt beläget kontor
En internationell arbetsmiljö
Månatlig aktivitetsdagar (utforska Cypern)
Stöd från Teamledare, HR och fantastiska kollegor!
Förmånligt skattesystem med 0% inkomstskatt upp till €19,500/ år.
Flyttpaket inkl. boende och flygersättning.
21 dagars betald semester per år.
Vi hjälper dig med all administration på plats på Cypern som exempelvis att öppna ett bankkonto och migratio

Kvalifikationer
För att lyckas i detta jobb behöver du:
Tala Svenska & Engelska flytande och i skrift
Vill arbeta med kundtjänst
God datorvana
Om du har tidigare erfarenhet av kundservice eller service är det meriterande.

För att trivas i denna roll och arbetsmiljö har du även god kommunikationsförmåga, förmåga att multitaska och se dig själv som en lagspelare som vill utveckla dig själv.
Vi hoppas att du vill arbeta för ett multinationellt företag i en internationell miljö med kollegor och kunder från hela världen!
Låter detta intressant för dig?
Gå med i vårt mångkulturella team nu! Maila rekryteringsteamet på [email protected]?för mer info för intresset är stort och tjänsterna fylls snabbt. .
Fakta kring tjänsten:
Startdatum: 10 Januari
Plats: Larnaca Cypern
Anställningsform:?Heltid,?provanställning 6 månader med mycket goda möjligheter till förlängning. Visa mindre

Customer Service Representative

AkzoNobel Adhesives AB har tillverkat trälim och hartsystem i Kristinehamn sedan 1962. Produkterna används vid tillverkning av möbler, snickerier, golv och bärande konstruktioner. AkzoNobel Adhesives AB är en del av AkzoNobel-koncernens globalt erkända Wood Coatings leverantör. Årligen levereras cirka 120 000 ton trälim till kunder i Europa, Nordamerika, Sydamerika, Sydafrika och Asien. På siten idag är vi 105 anställda. Vår site i Kristinehamn är nu i ... Visa mer
AkzoNobel Adhesives AB har tillverkat trälim och hartsystem i Kristinehamn sedan 1962. Produkterna används vid tillverkning av möbler, snickerier, golv och bärande konstruktioner. AkzoNobel Adhesives AB är en del av AkzoNobel-koncernens globalt erkända Wood Coatings leverantör. Årligen levereras cirka 120 000 ton trälim till kunder i Europa, Nordamerika, Sydamerika, Sydafrika och Asien. På siten idag är vi 105 anställda.


Vår site i Kristinehamn är nu i ett expansivt skede inom order och transport. Vi söker därmed en ny härlig kollega som vill vara med på vår resa som Customer Service Representative.

Vad kommer du arbeta med?
I rollen som Customer Service Representative (CS Rep.) kommer du att ingå i ett team av 7 personer i Kristinehamn men kommer även ha nära kontakt med andra CS Reps. inom Europa. Dina arbetsuppgifter innebär:
Ansvarig för att ta emot, granska och registrera kundorder från såväl direkta kunder som interna dotterbolag. CS Rep är också ansvarig för utfärdande av fakturor för lagda kundorder.
Ansvarig för uppdatering av kundpriser i vårt affärssystem SAP. Man sköter också registrering/uppdatering av kunddata samt rapporterar in kundklagomål.
Daglig kontakt med många olika medarbetare och funktioner på vår anläggning samt naturligtvis med våra kunder.
Planerar, genomför och följer upp dagliga uppgifter inom ansvarsområdet med fokus på att nå ställda mål, samt att de dagliga uppgifterna utförs enligt satta policys, riktlinjer och värderingar.
Deltar i förbättringsarbete och utvecklar arbetssätt och rutiner inom kundorderhantering.



Tjänsten är en visstidsanställning under 1 år med start omgående. Du kommer vara placerad på vår anläggning i Kristinehamn och rapportera till Customer Service Supervisor Nordic.

Vem är du?
Du som person är ödmjuk och prestigelös med en stark teamkänsla. För att bli framgångsrik i rollen bör du vara noggrann, analytisk och målfokuserad med sinne för ordning och struktur. Du kan arbeta självständigt och ta egna initiativ. Du är handlingskraftig och tar ansvar för ditt arbetsområde. Eftersom tjänsten samverkar med kringliggande funktioner och kunder ställs höga krav på att du fungerar bra i team, är serviceinriktad och har lätt för att kommunicera.

Vi ser gärna att du har en utbildning inom logistik/ekonomi och eller erfarenhet från kundhantering inom industrin. Du har en fallenhet för att sätta dig in i olika datasystem, som till exempel SAP och olika former av rapporteringssystem. För tjänsten krävs goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Kunskap i tyska är särskilt meriterande.


Varför ska du välja AkzoNobel som din nya arbetsgivare?
Hos oss på AkzoNobel möts du av en varm och välkomnande atmosfär, där vi tillsammans arbetar för att ständigt nå målet att vara världsledande inom färg-, lim- och ytbehandlingar. Med fokus på mångfald och innovation arbetar vi aktivt med våra medarbetare för att du ska trivas och utvecklas kontinuerligt. Detta ligger även till grund för att vi är utnämnda till årets Employer Branding Företag 2022. Vi erbjuder dig en internationell arbetsmiljö där du får ta dig an givande och utmanande projekt som vidgar dina sinnen och utmanar din företagsamhet. Du kommer att arbeta med kompetenta och likasinnade kollegor som delar din inställning och entusiasm. Välkommen till oss!

Din ansökan
Vi välkomnar människor från alla olika bakgrund som ser hållbarhet, säkerhet och innovation som viktiga principer. Tveka inte, ta steget och lämna in din ansökan redan idag för din chans att få jobba tillsammans med oss. Vi går igenom löpande urval och vi tar tyvärr inte emot ansökningar via email eller telefon.


För ytterligare information om tjänsten, vänligen kontakta Boel Klintberg, Customer Service Supervisor Nordic, +46 550 88 700
För mer information om rekryteringsprocessen, vänligen kontakta Christina Borin, Talent Acquisition Lead Nordics, +46 76 112 85 64 Visa mindre

Vi söker kundtjänstmedarbetare till Telenor i solsäkra Cypern. Start 29 NOV

Ansök    Okt 29    Sykes Sweden AB    Kundtjänstmedarbetare
Längtar du efter att åka utomlands igen? Vi är glada att meddela att Cypern öppnar upp och att vi nu anställer svensktalande kundservicemedarbetare! Cypern har varit väldigt skonat från viruset och har haft färre fall än många andra länder. Efter en omfattande lockdown har medelhavsön öppnat upp igen och välkomnar nu resenärer från bl.a. Norge, Danmark och Finland. Som svensk går det bra om du reser från någon av dessa länder samt har befunnit dig där min... Visa mer
Längtar du efter att åka utomlands igen? Vi är glada att meddela att Cypern öppnar upp och att vi nu anställer svensktalande kundservicemedarbetare!
Cypern har varit väldigt skonat från viruset och har haft färre fall än många andra länder. Efter en omfattande lockdown har medelhavsön öppnat upp igen och välkomnar nu resenärer från bl.a. Norge, Danmark och Finland. Som svensk går det bra om du reser från någon av dessa länder samt har befunnit dig där minst 14 dagar innan avresa.
SITEL Cypern var snabba att agera på den nya verkligheten och installerade arbetsstationer och datorer hemma hos våra medarbetare så att samtliga kunde jobba hemifrån. Vi har klarat oss utan något fall av Covid-19 och har nu gladeligen flyttat tillbaka alla till kontoret.
Om du har några frågor eller funderingar om läget på Cypern är du välkommen att höra av dig till oss!
Lockas du av att kunna arbeta i en av Europas soligaste länder och samtidigt kunna utvecklas både proffessionellt och på ett personligt plan? Vill du styrka ditt CV och samtidigt få minnen för livet? Välkommen till oss på underbara medelhavsön Cypern!
Då vi förstår att det är ett stort steg att flytta utomlands vill vi att du känner dig trygg i hela processen och hjälper dig därför att bli bosatt på Cypern. Vi betalar både för din flygbiljett hit och tillbaka och även ditt boende under hela tiden du är anställd hos oss. Vi finns med dig hela vägen och hjälper även till med kontakt med lokala myndigheter och bank. Kontoret du kommer att arbeta på består av engagerade och framåtsträvande kollegor som brinner för leverera kundservice på högsta nivå. Gruppen beskriver sig själva som varandras ”Cypern-familj” och har en fritid som består av aktiviteter och umgänge oavsett veckodag.
Är det något vi kan lova, är det att efter din tid hos oss har du inte bara växt som person utan också skaffat dig en upplevelse för livet!
Om rollen
I den här rollen kommer du att ta emot och besvara Telenors kunders frågor via inkommande telefonsamtal. Du kommer att hantera frågor angående abonnemang, produkter, fakturor eller tekniska problem. En stor del av arbetet består av att lyssna in deras behov, göra en behovsanalys och därefter erbjuda kunderna de bästa lösningarna utifrån de riktlinjer som finns. I detta ingår även merförsäljning där du har möjlighet att påverka en del av din lön på ett positivt sätt.
Dagliga arbetsupfterna inkluderar:
Besvara samtal från kunder
Förse kunder med högklassig service
Administrera kring kundrelaterade ärenden
Sträva efter att uppnå dina dagliga KPI:er som rör kundnöjdhet, merförsäljning, effektivitet och kvalitét

Vem söker vi?
I den här rollen söker vi dig som är social, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög kundnöjdhet samt gillar försäljning. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret.
I denna process lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vårt enda krav är att du har gått ut gymnasiet, har svenska som modersmål, kan tala engelska och har rent i belastningsregister.
Fördelar med att jobba hos oss i Cypern:
Fast månadslön med individuell provision utan tak.
Sol 330 dagar om året.
Förmånligt skattesystem med 0% inkomstskatt upp till €19,500/ år.
Sjuk- och olycksfallsförsäkring under såväl arbete som fritid.
Förmånliga personalrabatter på lokala caféer, restauranger & gym m.m.

Trygghetsfaktorer:
Vi betalar för boende i fullt utrustade moderna lägenheter från 2017, som ligger mitt i Larnacas stadskärna med två minuters gångväg till kontoret och två minuter till stranden. Detta från din första dag i Cypern.
Vi både betalar och bokar ditt flyg från önskad flygplats, dit och hem.
21 dagars semester per år.
Hjälp med all administration på plats på Cypern som exempelvis att öppna ett bankkonto och migrationsärenden.

SITEL Cyprus är vårt multinationella kontor i Larnaca. Kontoret är modernt och präglas av en värme, gemenskap och vinnaranda bland våra ca 500 kollegor. På kontoret finns det agenter från bland annat Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland och England.
Låter detta som något som intresserar dig?
Ta chansen och sök redan idag! Vi arbetar löpande med denna rekrytering och kommer att hålla en tät dialog kring läget på Cypern så att du känner dig trygg och säker genom hela processen. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att mejla Rekryteringschef Halima Iman, [email protected]
Information om tjänsten:
Start: 29 NOV
Plats: Larnaca, Cypern
Anställningsform: Heltid med inledande provanställning på 6 månader. Visa mindre

Vill du jobba utomlands? Vi söker kundtjänstpersonal till soliga Kreta

Dina arbetsuppgifter Vår kund Teleperformance utökar sitt kontor i soliga Chania på Kreta och söker nu dig som vill ta chansen att jobba utomlands! Du erbjuds: • Betalt boende under hela anställningsperioden, samt betald flygbiljett till Kreta •Utöver din fasta grundlön har du även bonus- och provisionsmöjligheter • Många interna utvecklingsmöjligheter • Nordiskt management • Personalaktiviteter, event och roliga tävlingar • En spännande och glädjefy... Visa mer
Dina arbetsuppgifter
Vår kund Teleperformance utökar sitt kontor i soliga Chania på Kreta och söker nu dig som vill ta chansen att jobba utomlands!

Du erbjuds:
• Betalt boende under hela anställningsperioden, samt betald flygbiljett till Kreta
•Utöver din fasta grundlön har du även bonus- och provisionsmöjligheter
• Många interna utvecklingsmöjligheter
• Nordiskt management
• Personalaktiviteter, event och roliga tävlingar
• En spännande och glädjefylld arbetsplats med fantastiska kollegor!

Arbetsuppgifter:
- Inkommande samtal från befintliga kunder
- Nytecknande av abonemang
- Ta emot inkommande samtal och hjälpa kunder på bästa möjliga sätt!
- Support kring mobiltelefoni, fakturafrågor, tjänster, abonnemang, bredband och TV.
- Merförsäljning, nytecknande av avtal, kampanjer och andra erbjudanden till Telias kunder.

Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.
Detta är en direktrekrytering och du blir anställd hos Teleperformance.
Sök tjänsten redan nu då vi intervjuar löpande.


Din profil
För att trivas i tjänsten tror vi du gillar serviceyrken med fokus på kommunikation och att du gillar ett högt tempo. Din sociala personlighet och driv är det som värdesätts och för rätt person kan du utvecklas vidare inom företaget.

Vi tror att du har arbetat med försäljning eller inom serviceyrket tidigare. Du har lätt för datorer och det är en fördel om du har arbetat i olika system och är snabblärd. Du ska trivas med att arbeta mot uppsatta mål och vill få löpande feedback kring ditt arbete. Som person är du flexibel, positiv och redo för att utmanas.

Du har 3-årig gymnasiekompetens. Krav på svenska och engelska i tal och skrift. Du behöver dessutom vara svensk medborgare.

Om företaget
SÖK TJÄNSTEN: Märk din ansökan med "Kundsupport Kreta"
Mailadress: [email protected]

Vi använder oss ej av länken nedan.

Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg, Stockholm och Malmö och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se Visa mindre

Dansktalande kundtjänstmedarbetare sökes

Ansök    Jan 4    Pec Sweden AB    Kundtjänstmedarbetare
Vi söker nu ytterligare en person till vår kundtjänstavdelning. Dina arbetsuppgifter kommer varvas med administrativa uppgifter och kundservice per telefon, samt besvara mail åt bland annat vår uppdragsgivare Slöjd-Detaljer. Du behöver ha mycket goda kunskaper i danska, i både tal och skrift, men även i svenska. Har du erfarenhet av produkter inom hobby och hantverk med ett genuint intresse av att skapa själv är det meriterande. Arbetet kräver även att... Visa mer
Vi söker nu ytterligare en person till vår kundtjänstavdelning.


Dina arbetsuppgifter kommer varvas med administrativa uppgifter och kundservice per telefon, samt besvara mail åt bland annat vår uppdragsgivare Slöjd-Detaljer.


Du behöver ha mycket goda kunskaper i danska, i både tal och skrift, men även i svenska.
Har du erfarenhet av produkter inom hobby och hantverk med ett genuint intresse av att skapa själv är det meriterande. Arbetet kräver även att du har god datavana.
Att du är kundorienterad och har ett genuint intresse för våra kunders behov och projekt gör att du kan ge kunderna råd och god service.


Om oss:
Pan European Callcenter AB är Sveriges största telemarketingbolag och har ett mycket gott rykte i branschen. Företaget har idag 450 anställda och arbetar uteslutande med stora kända varumärken. Vi har kontor i Västervik, Malmö, Kristinehamn och Karlstad.
Vi har kollektivavtal med UNIONEN så du som anställd alltid har trygghet på jobbet.

Tjänsten
Heltid
Dagtid Mån-Fre
Tjänsten startar 15/1 alternativt 1/2.

Lön består av timlön + provision.
Tveka inte och skicka oss din ansökan idag.

Rekryteringsprocess:
Rekryteringen kommer ske löpande. Du skickar din ansökan till oss och inom några dagar kommer vi kontakta dig för en intervju. Visa mindre

Vill du jobba med kundsupport på soliga Kreta?

Dina arbetsuppgifter Vår kund Teleperformance utökar sitt kontor i soliga Chania på Kreta och söker nu dig som vill ta chansen att jobba utomlands! Du erbjuds: • Betalt boende under hela anställningsperioden, samt betald flygbiljett till Kreta •Utöver din fasta grundlön har du även bonus- och provisionsmöjligheter • Många interna utvecklingsmöjligheter • Nordiskt management • Personalaktiviteter, event och roliga tävlingar • En spännande och glädjefy... Visa mer
Dina arbetsuppgifter
Vår kund Teleperformance utökar sitt kontor i soliga Chania på Kreta och söker nu dig som vill ta chansen att jobba utomlands!

Du erbjuds:
• Betalt boende under hela anställningsperioden, samt betald flygbiljett till Kreta
•Utöver din fasta grundlön har du även bonus- och provisionsmöjligheter
• Många interna utvecklingsmöjligheter
• Nordiskt management
• Personalaktiviteter, event och roliga tävlingar
• En spännande och glädjefylld arbetsplats med fantastiska kollegor!

Arbetsuppgifter:
- Inkommande samtal från befintliga kunder
- Nytecknande av abonemang
- Ta emot inkommande samtal och hjälpa kunder på bästa möjliga sätt!
- Support kring mobiltelefoni, fakturafrågor, tjänster, abonnemang, bredband och TV.
- Merförsäljning, nytecknande av avtal, kampanjer och andra erbjudanden till Telias kunder.

Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.
Detta är en direktrekrytering och du blir anställd hos Teleperformance.
Sök tjänsten redan nu då vi intervjuar löpande.


Din profil
För att trivas i tjänsten tror vi du gillar serviceyrken med fokus på kommunikation och att du gillar ett högt tempo. Din sociala personlighet och driv är det som värdesätts och för rätt person kan du utvecklas vidare inom företaget.

Vi tror att du har arbetat med försäljning eller inom serviceyrket tidigare. Du har lätt för datorer och det är en fördel om du har arbetat i olika system och är snabblärd. Du ska trivas med att arbeta mot uppsatta mål och vill få löpande feedback kring ditt arbete. Som person är du flexibel, positiv och redo för att utmanas.

Du har 3-årig gymnasiekompetens. Krav på svenska och engelska i tal och skrift. Du behöver dessutom vara svensk medborgare.

Om företaget
SÖK TJÄNSTEN: Märk din ansökan med "Kundsupport Kreta"
Mailadress: [email protected]

Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg, Stockholm och Malmö och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se Visa mindre

Site Responsible på Fitness24Seven

Ansök    Maj 22    Happyr AB    Kundtjänstmedarbetare
Som Site Responsible på Fitness24Seven Kristinehamn Centrum är du regent över ditt eget gym. Din uppgift är att sköta det dagliga arbetet på vårt gym vilket innebär alltifrån arbeta i receptionen till underhåll av våra maskiner och redskap samt det allra viktigaste – att ta hand om våra träningssugna medlemmar. Du kommer löpande behöva följa rutiner och föreskrifter, arbeta mot uppsatta mål och budgetar, samtidigt sköta beställningar till anläggningen. Be... Visa mer
Som Site Responsible på Fitness24Seven Kristinehamn Centrum är du regent över ditt eget gym. Din uppgift är att sköta det dagliga arbetet på vårt gym vilket innebär alltifrån arbeta i receptionen till underhåll av våra maskiner och redskap samt det allra viktigaste – att ta hand om våra träningssugna medlemmar.
Du kommer löpande behöva följa rutiner och föreskrifter, arbeta mot uppsatta mål och budgetar, samtidigt sköta beställningar till anläggningen. Bemannad tid är vardagar mellan 11:30-19:15
En dag på Fitness24Sevens kan enklast beskrivas som en bergochdalbana på high speed. Börja morgonen med att hjälpa en medlem som fastnat i slussen, fortsätt med att tämja stökiga fläktar i spinningsalen samtidigt som du chattar med en kollega som har problem med trasiga löpband i Bangkok.
Låter detta som en vardag du mer än gärna gör till din? Härligt, då är du precis den som vi letar efter.
Välkommen till ett företag där allt, och lite till, kan hända! Visa mindre

Svensk- och dansktalande kundtjänstmedarbetare sökes!

Ansök    Dec 9    Pec Sweden AB    Kundtjänstmedarbetare
Vi söker nu ytterligare en person till vår kundtjänstavdelning. Dina arbetsuppgifter kommer varvas med administrativa uppgifter och kundservice per telefon, samt besvara mail åt bland annat vår uppdragsgivare Slöjd-Detaljer. Du behöver ha mycket goda kunskaper i både svenska och danska i både tal och skrift. Har du erfarenhet av produkter inom hobby och hantverk med ett genuint intresse av att skapa själv är det meriterande. Arbetet kräver även att du har ... Visa mer
Vi söker nu ytterligare en person till vår kundtjänstavdelning.
Dina arbetsuppgifter kommer varvas med administrativa uppgifter och kundservice per telefon, samt besvara mail åt bland annat vår uppdragsgivare Slöjd-Detaljer.
Du behöver ha mycket goda kunskaper i både svenska och danska i både tal och skrift.
Har du erfarenhet av produkter inom hobby och hantverk med ett genuint intresse av att skapa själv är det meriterande. Arbetet kräver även att du har god datavana.
Att du är kundorienterad och har ett genuint intresse för våra kunders behov och projekt gör att du kan ge kunderna råd och god service.
Om oss:
Pan European Callcenter AB är Sveriges största telemarketingbolag och har ett mycket gott rykte i branschen. Företaget har idag 450 anställda och arbetar uteslutande med stora kända varumärken. Vi har kontor i Västervik, Malmö, Kristinehamn och Karlstad.
Vi har kollektivavtal med UNIONEN så du som anställd alltid har trygghet på jobbet.

Tjänsten
Heltid
Dagtid Mån-Fre
Tjänsten startar 15/1 alternativt 1/2.

Lön består av timlön + provision.
Tveka inte och skicka oss din ansökan idag.

Rekryteringsprocess:
Rekryteringen kommer ske löpande. Du skickar din ansökan till oss och inom några dagar kommer vi kontakta dig för en intervju. Visa mindre

Servicepersonal - Kundcenter

Nu söker vi ny servicepersonal till vårt Kundcenter! Som servicepersonal möter du dagligen våra kunder för att erbjuda vägledning och bästa service utifrån deras behov. Vi vill att alla som kommer till oss ska känna den omtanke och förtroende som vi står för. Arbetet kan vara allt från att visa vägen ut till vår verkstad, ta emot och lämna ut bilar efter verkstadsbesök, ordna en provkörning samt ta betalt i kassan. I tjänsten ingår även en del administrati... Visa mer
Nu söker vi ny servicepersonal till vårt Kundcenter! Som servicepersonal möter du dagligen våra kunder för att erbjuda vägledning och bästa service utifrån deras behov. Vi vill att alla som kommer till oss ska känna den omtanke och förtroende som vi står för. Arbetet kan vara allt från att visa vägen ut till vår verkstad, ta emot och lämna ut bilar efter verkstadsbesök, ordna en provkörning samt ta betalt i kassan. I tjänsten ingår även en del administrativa arbetsuppgifter, därför är datavana ett måste.Som person har du en mycket bra känsla för service, har god samarbetsförmåga, vågar ta egna initiativ samt vara beredd på snabba tempoväxlingar.Vi ser gärna att du sedan tidigare har arbetat inom kundservice. Vi fäster stor vikt vid din personlighet.Vi har gjort vårt medieval för denna rekrytering och undanber oss därför kontakter med säljare av rekryteringstjänster. Visa mindre

Timvikarie till Kundtjänst i Kristinehamn

Till kontoret i Kristinehamn, söker vi nu dig som vill vara med och bidra till våra kunders framtidsplaner genom förstklassig service som underlättar deras vardag. När våra kunder strävar efter att nå sina mål och förverkliga sina drömmar, finns vi där för att erbjuda en relevant finansiell lösning. Vi ser fram emot att träffa dig som trivs med att arbeta i team där vi hjälper varandra att nå framgång och skapa positiva kundupplevelser. Med ditt engageman... Visa mer
Till kontoret i Kristinehamn, söker vi nu dig som vill vara med och bidra till våra kunders framtidsplaner genom förstklassig service som underlättar deras vardag. När våra kunder strävar efter att nå sina mål och förverkliga sina drömmar, finns vi där för att erbjuda en relevant finansiell lösning.
Vi ser fram emot att träffa dig som trivs med att arbeta i team där vi hjälper varandra att nå framgång och skapa positiva kundupplevelser. Med ditt engagemang och din passion för att överträffa kundernas förväntningar bidrar du till att skapa framtidens relationsbank, där vi möter kunderna i nya kanaler, och på nya sätt - varhelst och närhelst det passar dem.
Välkommen till ett team som består av fyra medarbetare, tre rådgivare och en kundtjänstmedarbetare.
 
 
  Om tjänsten

Som Kundrådgivare är du ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att skapa positiva kundupplevelser, underlätta för kunder och hitta affärsmöjligheter. Du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler.  Kunderna möter du både digitalt och fysiskt på kontoret.
Dina fokusområden blir att:
- Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa hög tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet, med fokus på att lösa kundens ärende direkt.
- Med ett proaktivt arbetssätt fokusera på hitta sälj- och servicemöjligheter i kundsamtalet, och vid behov säkerställa att kunden får träffa Privatrådgivare eller Företagsrådgivare för att bidra till långsiktiga kundrelationer.
- Utifrån kundernas behov aktivt se till att de erbjuds våra olika tjänster, produkter och kanaler.
Tjänsten är placerad i Kristinehamn.
 
 
  Din profil

Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet. Då vi söker en timvikarie kan du med fördel studera ekonomi på universitetet samtidigt.
Du:
- Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, och har en naturlig fallenhet för att etablera kontakt i mötet med både kunder och kollegor.
- Stimuleras av att arbeta resultatinriktat, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster.
- Arbetar aktivt med att utveckla dina egna kompetenser och dela kunskap med kollegor, samt bidra till ett öppet och positivt klimat.
Tar till dig ny teknik som du använder i det digitala mötet med kunden.
Det är meriterande om du har en akademisk utbildning och är Swedsec-licensierad. Du har professionella kunskaper i engelska och svenska, i både tal och skrift.
 
 
  Mer information och skicka ansökan

Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2019-09-22
För mer information om tjänsten, är du välkommen att kontakta Annika Stutterheim på telefon 070-3523230
Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter. Visa mindre