Är du en positiv och social person som har ett intresse för arbete i projektform? Tycker du att det låter roligt att jobba med ekonomi- och personaladministration på ett marknadsledande och innovativt företag? Drivs du dessutom av att ha diversifierade arbetsuppgifter och tanken på att få göra ett riktigt bra jobb? Då borde du söka jobbet som ekonomiadministratör hos Rainpower i Kristinehamn!
Till Rainpower i Kristinehamn söker vi nu en ekonomiadministrat... Visa mer
Är du en positiv och social person som har ett intresse för arbete i projektform? Tycker du att det låter roligt att jobba med ekonomi- och personaladministration på ett marknadsledande och innovativt företag? Drivs du dessutom av att ha diversifierade arbetsuppgifter och tanken på att få göra ett riktigt bra jobb? Då borde du söka jobbet som ekonomiadministratör hos Rainpower i Kristinehamn!
Till Rainpower i Kristinehamn söker vi nu en ekonomiadministratör. Det är ett konsultuppdrag på 75% med start enligt överenskommelse. Uppdraget varar i 1 år med möjlighet till förlängning.
Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta på uppdrag hos Rainpower.
Vad går arbetet ut på?
Rollen som ekonomiadministratör är både rolig och utmanande. Den ställer höga krav på såväl noggrannhet som på förmåga att kunna lösa problem och du kommer lära dig mycket om Rainpowers verksamhet och energibranschen i stort.
Tjänsten är på 75% och arbetet är förlagt måndag till torsdag.
Det dagliga arbetet går främst ut på att arbeta nära VD, assistera i frågor som rör ekonomi och personal och ge administrativt stöd till verksamheten.
Du kommer bland annat att:
* arbeta med kontering av fakturor och löpande redovisning
* enklare HR-administration
* administrera och uppdatera nyckeltal
* hantera protokoll - och dokumentföring
* verka som administrativt stöd inom företaget
* arbeta med projektadministration
* allmänna kontorssysslor
Den vi söker
För att lyckas i rollen som ekonomiadministratör är det viktigt att du är flexibel, effektiv och strukturerad i ditt arbetssätt. Du är lyhörd för dina kollegors önskemål när de vill ha hjälp med administrativ service.
Tidigare erfarenhet av ekonomiadministration är ett krav för uppdraget.
Vid tillsättning av denna tjänst läggs stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Vi söker dig som:
* är van användare av Microsoft Office
* har tidigare erfarenhet av arbete i affärssystem, meriterande med kunskaper i Navision
* är flytande i svenska - i såväl tal som i skrift
* innehar B-körkort
Erbjudande
Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.
Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.
Sök tjänsten i dag!
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Victoria Lennartsson på telefonnummer 054-22 18 86 eller e-post
[email protected].
Observera även den korta ansökningstiden, så skicka in din ansökan i dag!
Vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen.
Om Manpower
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Visa mindre