Lediga jobb som Civilingenjörsyrken, logistik och prod.planering i Kristinehamn

Se lediga jobb som Civilingenjörsyrken, logistik och prod.planering i Kristinehamn. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Kristinehamn som finns hos arbetsgivaren.

Logistikpersonal

Ansök    Aug 6    Albin Components AB    Logistiker
Vi söker nu en person till vår team på logistik Arbetsuppgifter: Som medarbetare i logistikgruppen kommer du huvudsakligen att arbeta med godsmottagning, godsavsändning och truckkörning. Arbetet är varierande och rotation mellan de huvudsakliga arbetsuppgifterna sker veckovis. Skiftform: Dagtid 07.00-15.30 Kvalifikationer: Körkort för ledstaplare och motviktstruck är meriterande. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. God datorvana. ... Visa mer
Vi söker nu en person till vår team på logistik
Arbetsuppgifter:
Som medarbetare i logistikgruppen kommer du huvudsakligen att arbeta med godsmottagning, godsavsändning och truckkörning. Arbetet är varierande och rotation mellan de huvudsakliga arbetsuppgifterna sker veckovis.
Skiftform:
Dagtid 07.00-15.30
Kvalifikationer:
Körkort för ledstaplare och motviktstruck är meriterande.
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
God datorvana.
God förmåga att arbeta självständigt och i grupp.

Personliga egenskaper:
För att lyckas i tjänsten tror vi att du är öppen för att lära dig nya saker och har en noggrann och ansvarstagande inställning till ditt arbete. Du trivs med att arbeta både i grupp och enskilt. Logistikgruppen är en servicefunktion inom företaget så därför bör du tycka om att jobba mot olika kontaktytor, både internt och externt, för att lösa olika uppgifter.
Ansökningstid:
Ansökningen ska vara inne senast 2025-08-20 men tillsättning av tjänsten sker löpande.
Allmän information:
Albin Components tillämpar gällande kollektivavtal (Teknikavtalet) med de förmåner och rättigheter det innebär.
Vi har eget gym för vår personal, får även nyttjas av deras familjemedlemmar.
Våra medarbetare erbjuds även en årlig summa för friskvårdsersättning.


Kontakt:
Har du några frågor om tjänsten eller arbetsuppgifterna så är du välkommen att kontakta Inköps- och Logistikchef Jonas Ferneskog på 0550-410509.
Ansökan:
Skriftlig ansökan skickas till
[email protected] Visa mindre

Logistikpersonal

Ansök    Maj 5    Albin Components AB    Logistiker
Vi söker nu 2 personer till vår team på logistik Arbetsuppgifter: Som medarbetare i logistikgruppen kommer du huvudsakligen att arbeta med godsmottagning, godsavsändning och truckkörning. Arbetet är varierande och rotation mellan de huvudsakliga arbetsuppgifterna sker veckovis. Skiftform: Dagtid 07.00-15.30 Kvalifikationer: Körkort för ledstaplare och motviktstruck är meriterande. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. God datorvana.... Visa mer
Vi söker nu 2 personer till vår team på logistik
Arbetsuppgifter:
Som medarbetare i logistikgruppen kommer du huvudsakligen att arbeta med godsmottagning, godsavsändning och truckkörning. Arbetet är varierande och rotation mellan de huvudsakliga arbetsuppgifterna sker veckovis.
Skiftform:
Dagtid 07.00-15.30
Kvalifikationer:
Körkort för ledstaplare och motviktstruck är meriterande.
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
God datorvana.
God förmåga att arbeta självständigt och i grupp.

Personliga egenskaper:
För att lyckas i tjänsten tror vi att du är öppen för att lära dig nya saker och har en noggrann och ansvarstagande inställning till ditt arbete. Du trivs med att arbeta både i grupp och enskilt. Logistikgruppen är en servicefunktion inom företaget så därför bör du tycka om att jobba mot olika kontaktytor, både internt och externt, för att lösa olika uppgifter.
Ansökningstid:
Ansökningen ska vara inne senast 2025-05-30 men tillsättning av tjänsten sker löpande.
Allmän information:
Albin Components tillämpar gällande kollektivavtal (Teknikavtalet) med de förmåner och rättigheter det innebär.
Vi har eget gym för vår personal, får även nyttjas av deras familjemedlemmar.
Våra medarbetare erbjuds även en årlig summa för friskvårdsersättning.


Kontakt:
Har du några frågor om tjänsten eller arbetsuppgifterna så är du välkommen att kontakta Inköps- och Logistikchef Jonas Ferneskog på 0550-410509.
Ansökan:
Skriftlig ansökan skickas till
[email protected] Visa mindre

Materielplanerare

MSB arbetar för ett säkrare samhälle i en föränderlig värld. Vi stärker Sveriges förmåga att fungera i kris och till och med krig. Det betyder att alla våra medarbetare bidrar till ett land där människor är beredda: Från norr till söder sprider vi kunskap och agerar för att skydda liv och hälsa, samhällets funktionalitet och grundläggande värden som demokrati, rättssäkerhet och mänskliga rättigheter. Vill du göra skillnad och tillsammans med oss arbe... Visa mer
MSB arbetar för ett säkrare samhälle i en föränderlig värld. Vi stärker Sveriges förmåga att fungera i kris och till och med krig. Det betyder att alla våra medarbetare bidrar till ett land där människor är beredda: Från norr till söder sprider vi kunskap och agerar för att skydda liv och hälsa, samhällets funktionalitet och grundläggande värden som demokrati, rättssäkerhet och mänskliga rättigheter.




Vill du göra skillnad och tillsammans med oss arbeta för ett säkrare samhälle? Då kanske du är vår nästa kollega

Vi söker en materielplanerare till vårt centrallager i Kristinehamn.

Här blir du en viktig länk mellan logistikstöd och centrallagrets olika funktioner – från servicetekniker och ICT till godsmottagning.

Ditt ansvar och dina arbetsuppgifter
Som materielplanerare ansvarar du för att säkerställa rätt lagernivåer i vårt centrallager och för att våra processer flyter smidigt. I rollen ingår att planera lagerytor, hantera order som plocklistor och försäljningsorder samt göra beställningar. Du samarbetar nära andra funktioner för att planera in- och utleveranser och följer etablerade processer inom logistikområdet, med UBW/Unit4Erp som huvudsakligt verktyg.

På sikt kommer du även att representera centrallagret i samarbeten med andra enheter, avdelningar och externa leverantörer.

Dina kunskaper och kompetenser
Vi söker dig som har:

- Avslutad relevant utbildning inom lagerplanering och/eller materielplanering.
- Minst två års arbetslivserfarenhet inom lagerplanering och/eller materielplanering
- Erfarenhet som användare av logistiksystem.
- Erfarenhet inom orderhantering.
- Mycket goda kunskaper i engelska och svenska i tal och skrift.
- B-körkort.

Det är meriterande om du har:

- Erfarenhet av projektarbete.
- Erfarenhet av arbete i en stor organisation med olika funktioner, enheter och avdelningar.
- Utbildning inom logistik, inköp eller supply chain management.

Som alla medarbetare och ledare hos oss förväntas du kunna arbeta uppdragsorienterat, utvecklingsinriktat, dialoginriktat, ha god självkännedom och bidra genom att vara ett föredöme.
https://www.msb.se/sv/om-msb/jobba-hos-oss/msbs-medarbetar--och-ledarkriterier/

Vi söker dig som är flexibel och ser möjligheter i förändringar, stabil och behåller fokus under press, samt har en god samarbetsförmåga där du kommunicerar och löser utmaningar på ett lyhört och konstruktivt sätt.

Om anställningen
Vi erbjuder dig en tidsbegränsad anställning till och med 2025-12-31 med eventuell möjlighet till förlängning.

Din placeringsort kommer att vara Kristinehamn och resor i anställningen förekommer.

Svenskt medborgarskap är ett krav för anställning på MSB då den innebär placering i säkerhetsklass. För anställning krävs godkänt resultat i säkerhetsprövningen med registerkontroll, som genomförs i enlighet med säkerhetsskyddslagen.

Om oss
Enhetens uppgift är lagerhållning och lagerpåfyllnad och att hålla utrustning i beredskap och leverera den till insatser, övningar och utbildningar. Vidare ingår att lagerhålla materiel på uppdrag av andra myndigheter och organisationer samt myndighetens publikationsservice.

Som anställd på MSB erbjuder vi dig möjlighet att ta ut friskvårdstimme och du får även ett friskvårdsbidrag. För dig som statligt anställd finns också förmånliga semestervillkor.

Alla vi som arbetar på MSB förväntas och ska bidra till ökad jämställdhet och likabehandling för en arbetsmiljö och ett samhälle fritt från diskriminering.

https://www.msb.se/sv/om-msb/jobba-hos-oss/

Vill du veta mer?
Har du frågor är du välkommen att kontakta enhetschef Kristina Lövgren. Fackliga företrädare är Carin Hammarbo (Saco-S), Peter Nytting (ST) och Ann-Britt Paradis (SEKO). Samtliga nås via växelnummer 0771-240 240.

Välkommen med din ansökan senast den 25 februari 2025. Visa mindre

Project Shipment Specialist

En spännande möjlighet har uppstått som Specialist inom projektleveranser (Project Shipment Specialist) på Kongsberg Maritime i Kristinehamn. Du kommer att vara en del av vår projektorganisation och arbeta i ett team med tre andra Projektspecialister inom logistik som koordinerar leveranser för våra nyförsäljnings- och eftermarknadsprojekt globalt. I denna dynamiska roll kommer du att vara ansvarig för transportplanering, bokning och uppföljning, vilket sä... Visa mer
En spännande möjlighet har uppstått som Specialist inom projektleveranser (Project Shipment Specialist) på Kongsberg Maritime i Kristinehamn. Du kommer att vara en del av vår projektorganisation och arbeta i ett team med tre andra Projektspecialister inom logistik som koordinerar leveranser för våra nyförsäljnings- och eftermarknadsprojekt globalt.
I denna dynamiska roll kommer du att vara ansvarig för transportplanering, bokning och uppföljning, vilket säkerställer smidig och effektiv logistik för våra projekt. Du kommer att koordinera logistik i global skala och se till att våra operationer är synkroniserade över hela världen. Du kommer att hantera kompletta transportdokument, fakturering och upprätthålla tydlig kommunikation med leverantörer och kunder via e-post och telefon. Du kommer att arbeta nära våra projektledare för att säkerställa att leveranserna sker smidigt, till rätt kostnad och tid. Vi uppskattar din förmåga att fatta självständiga beslut, och dina förhandlingsegenskaper kommer att vara viktiga när du förhandlar med transportörer vid behov.
Vad vi kan erbjuda
Vi erbjuder en inspirerande och säker arbetsmiljö med möjlighet att arbeta med en rad utmanande arbetsuppgifter. Du kommer att ha möjlighet att stödja leveransen av en unik produkt hos en världsledande leverantör av maritima lösningar. Du kommer att arbeta i en internationell miljö och i tvärfunktionellt samarbete. Vi erbjuder flexibla arbetstider och möjlighet att arbeta delvis på distans beroende på dina arbetsuppgifter.
Vi söker dig
Utbildning inom logistik och/eller relevant arbetslivserfarenhet. Flytande engelska, både i tal och skrift, är ett krav för rollen. Erfarenhet av BAAN och/eller andra ERP-system är en fördel, och vi värdesätter ett intresse för och med lätthet lära sig nya system.
Vi värdesätter din förmåga att kommunicera och en samarbeta högt. Även om teamwork är viktigt, bör du också vara trygg med att arbeta självständigt. Ansvar, proaktivitet och en positiv attityd är nyckelkaraktärsdrag vi söker. Du bör trivas i en snabb miljö där du bidrar till att upprätthålla kvalitet och struktur. Flexibilitet, serviceinriktning och analytiskt tänkande är också avgörande, med ett intresse för globala trender och faktorer som kan påverka våra leveranser som en fördel.
Sista ansökningsdag 2024-10-13
Vår ambition är att fylla tjänsten så snart som möjligt; urval och intervjuer kan påbörjas under ansökningsperioden. För denna tjänst arbetar vi med personlighet- och förmågetester, som kan skickas till dig om du går vidare i processen.
Eftersom vi är ett företag som arbetar med kunder inom naval, kommer frågor relaterade till medborgarskap att vara en del av urvalsprocessen. Säkerhetsprövning krävs för denna tjänst, baserat på Transportstyrelsens regler; därför är det ett krav att ha varit bosatt i Sverige i minst fem år.
KONGSBERG är en ledande global teknologikoncern. Under vår stolta tvåhundraåriga historia har vi kontinuerligt utvecklats och tillämpat innovativa lösningar för våra kunders, partners och samhällets behov. Vi tror att mångfald är vår styrka. Genom att främja en inkluderande och mångfaldig kultur skapar vi utrymme för olika perspektiv och idéer. Vi är beslutsamma i vårt arbete att förbättra vår förmåga att utnyttja vår mångfald och kultur av olikheter för att skapa positiva affärsresultat.
Kongsberg Maritime är en teknologipionjär som möjliggör en mer hållbar framtid för våra hav. Våra utsläppsfria integrerade teknologier driver den maritima industrin framåt och löser våra kunders tuffaste problem. Med oöverträffad kompetens, innovation och marknadsräckvidd är vi en betrodd partner i att leverera maritima lösningar. Med huvudkontor i Kongsberg, Norge, har företaget tillverknings-, försäljnings- och serviceanläggningar i 35 länder.
Kongsberg Maritime i Kristinehamn består av 310 engagerade medarbetare som arbetar med försäljning, forskning, utveckling, design, service och montering av marknadsledande lösningar för olika typer av fartyg. Vårt Hydrodynamiska forskningscenter erbjuder världsledande CFD- och testmöjligheter som stöd för våra produktcentrum och kunder.
Vår Propulsion and Handling-division levererar produkter i världsklass för framdrivning, hanteringssystem, kontroll och vattenjet för alla marina industrisektorer inklusive handelsfartyg, offshore och naval. Våra produkter förbättrar driftseffektiviteten och levererar säkra, pålitliga och hållbara produkter till våra kunder. Visa mindre

Logistikkoordinator

Ansök    Sep 18    Adecco Sweden AB    Logistiker
Är du en kommunikativ och lösningsorienterad person som vill ta nästa steg i din karriär? Tveka inte att söka denna utmanande, meriterande och spännande roll! Kongsberg Maritime AB är en del av den globala teknologigruppen KONGSBERG, som levererar kritiska lösningar till deras kunder som arbetar inom utmanande miljöer. Deras gedigna erfarenhet med över tvåhundra år inom sjöfart, digitalisering och försvar bidrar till att de är ett innovativt och världsled... Visa mer
Är du en kommunikativ och lösningsorienterad person som vill ta nästa steg i din karriär? Tveka inte att söka denna utmanande, meriterande och spännande roll!

Kongsberg Maritime AB är en del av den globala teknologigruppen KONGSBERG, som levererar kritiska lösningar till deras kunder som arbetar inom utmanande miljöer. Deras gedigna erfarenhet med över tvåhundra år inom sjöfart, digitalisering och försvar bidrar till att de är ett innovativt och världsledande företag idag. Kongsberg Maritime har sitt huvudkontor i Norge, men just denna tjänst är placerad på Kongsberg Maritime i Kristinehamn.

Om tjänsten
Som logistikkoordinator kommer du ansvara för transporter samt transportplanering tillsammans med det sammansvetsade teamet inom skeppning. Du har tät dialog med projektledare samt löpande kontakt med kunder och leverantörer. Arbetet innefattar även arbetsuppgifter såsom:

• Bokningar samt uppföljningar av transporter med företagets kunder.
• Hantera all transportdokumentation inklusive Letter of Credit (Remburs). 
• Besvara frågor inom tull, moms och frakttyp såsom väg, sjöfart, flygfrakt och tåg.
• Förhandling med transportörer.
• Koordinera logistik över hela världen.
• Leveransfakturering.

Tjänsten är till att börja med ett 6 månaders uppdrag med eventuell chans till förlängning. Som logistikkoordinator är du anställd som konsult av Adecco. Uppdraget har start i slutet på augusti eller enligt överenskommelse. 

Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom logistik och transportplanering. Vi ser att du är en kommunikativ person som trivs bra med att samarbeta tätt med andra. Du behöver även vara ansvarfull, strukturerad och initiativtagande. Att vara serviceminded och problemlösande är viktiga egenskaper för den här rollen.

Krav för tjänsten: 

• Goda kunskaper i svenska samt engelska i tal och skrift då båda språk förekommer i tjänsten
• God datavana och tidigare arbetat i affärssystem 
• Relevant arbetslivserfarenhet inom logistik, transportplanering och administration

Vi ser det som meriterande om du har eftergymnasial utbildning inom relevant område. Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper.

Eftersom Kongsberg Maritime samarbetar med kunder inom den marina försvarsindustrin, kommer rekryteringsprocessen innehålla bakgrundskontroll och frågor kring medborgarskap. 

Om Adecco
Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Adecco är ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig Business Manager:
Mathilde Branth, [email protected]

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via: [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Logistik, Transportplanering, Transporter, Adecco, Karlstad, Värmland Visa mindre

Planning & Control

At Kongsberg, we believe that we can achieve world class solutions through dedicated people and continuous improvement of or our technology. We have a commitment in Sustainable Development Goals and for us, the oceans and marine resources are important. We therefore strive to develop products with reduced emission and damage to life below water. We believe in a workplace characterized by diversity and together we can create a work environment that brings t... Visa mer
At Kongsberg, we believe that we can achieve world class solutions through dedicated people and continuous improvement of or our technology. We have a commitment in Sustainable Development Goals and for us, the oceans and marine resources are important. We therefore strive to develop products with reduced emission and damage to life below water. We believe in a workplace characterized by diversity and together we can create a work environment that brings the best out of everyone. We are very positive that you want to contribute to our development, and that you want to develop within Kongsberg.
An existing opportunity has arisen to work within our Planning and Control organization. In this position you will work as the link between Supply Chain and other departments. Your focus is to consolidate market opportunities, forecast, and customer demand into a planning schedule. Forecast, Load & Capacity and capacity booking is a high priority within the department and the process is under development.
Responsibilities & tasks:
In this role, as Planning & Control, you will report to our Planning and Logistics Manager. The focus of the role is to balance the demand (sales order, service order, forecast etc.) with the supply chain´s capability. This is a temporary position, covering parental leave. Expected end date for the temporary employment is 2024-12-31.
Your main task will be to:
Work proactively to minimize disruption and risk for the business with forecast and capacity booking at the suppliers together with the operational buyer.
Assists with the preparation of program or schedule proposals to meet known or forecast demands for original equipment or spares.
Support the creation of defined scheduling scenarios for business evaluation.
Ensuring load & capacity impact is understood by the organization and that the planning is aligned.
Create plans for our delivery projects and make sure that our ERP system is up to date and reflects current commitments.
Ensure all supply chain risks that have potential to impact delivery are identified, prioritized and escalated, where appropriate, within the wider organization.
Ensure business continuity plans are in place to support recovery of supply if a major incident occur.
Optimize inventory whilst protecting delivery to the customer. Deploy standard inventory planning processes in the management of excess / surplus material.
Risk assessment to include the ability to implement the capacity plan, acquire material and compress lead time as required.

Qualifications and experience
Join our team if you hold a bachelor's or master's degree in logistics, economics, or a related field. Proficiency in ERP systems, particularly BAAN, along with a solid grasp of MS Office, is essential. We value a proactive interest in emerging logistical tools. Fluency in English, both written and spoken, is a must in our global setup. Previous experience as a planner or familiarity with time planning is a definite plus. Collaborative skills, analytical prowess, and the ability to communicate information effectively to the relevant stakeholders are highly valued in our dynamic work environment.
We appreciate your ability to act on own initiative, work result-oriented and that you are driven by solving upcoming challenges. You work systematically in following and maintain company processes, but also motivates by continuous improvement. In this position collaboration is key to succeed, therefore we value your personal characteristics highly. You should be able to co-operate well with others, communicate clearly, support your colleagues and build relationships in the pursuit of team goals. You should have a positive and flexible attitude that creates commitment and participation. You work proactively while being able to make short-term decisions. To achieve this, we see that you have good analytical skills with the ability to see connections and draw conclusions.
What we can offer
We offer an inspiring and safe work environment with the possibility to work with sustainable and exciting solutions for the future. A position with a wide range of challenging work tasks, opportunities to make a real difference and develop on a technical and personal level. You will work with a unique software at a world leading supplier of maritime solutions in an international environment and in multidisciplinary team collaboration. We can offer flexible working hours and the option to work partly remote based on your work tasks.
Work location
Kristinehamn, Sweden
Point of contact
Karin Bernhardsson, Planning & Logistics Manager
+4673 305 41 10
[email protected]
Annie Blomkvist, HR Specialist
+4672 142 47 94
[email protected]
Sounds interesting? Apply today, latest 2024-01-28
For this position we work with personality and ability tests, which may be sent to you if you proceed in the process. Interviews can start during the application period as we wish to fill these positions as soon as possible.
Since we are a company working with customers in the Naval segment, questions related to citizenship will be part of the selection process.
Kongsberg Maritime, a subsidiary of KONGSBERG, is a global marine technology company, providing innovative and reliable technology solutions for all marine industry sectors including: merchant, offshore, subsea and naval. Headquartered in Kongsberg, Norway, the company has manufacturing, sales and service facilities in 34 countries. Kongsberg Maritime is part of KONGSBERG, an international, knowledge-based group delivering high-technology systems and solutions to clients within the oil and gas industry, merchant marine, defence and aerospace.
Kongsberg Maritime in Kristinehamn consists of 300 engaged people working with sales, research, development, design, service and assembly of market leading solutions for different types of vessels. Our Hydrodynamic Research Centre is one of the world’s leading marine hydrodynamic research facilities, specialized in development, design and testing of marine propulsion systems.
At Kongsberg, we believe in tackling challenging problems and delivering extreme performance for extreme conditions. We do that through excellent products and services developed for delivering the greatest benefits to our customers.
WORLD CLASS – through people, technology and dedication Visa mindre

Logistikkoordinator

Ansök    Jun 28    Adecco Sweden AB    Logistiker
Är du en kommunikativ och lösningsorienterad person som vill ta nästa steg i din karriär? Tveka inte att söka denna utmanande, meriterande och spännande roll! Kongsberg Maritime AB är en del av den globala teknologigruppen KONGSBERG, som levererar kritiska lösningar till deras kunder som arbetar inom utmanande miljöer. Deras gedigna erfarenhet med över tvåhundra år inom sjöfart, digitalisering och försvar bidrar till att de är ett innovativt och världsled... Visa mer
Är du en kommunikativ och lösningsorienterad person som vill ta nästa steg i din karriär? Tveka inte att söka denna utmanande, meriterande och spännande roll!

Kongsberg Maritime AB är en del av den globala teknologigruppen KONGSBERG, som levererar kritiska lösningar till deras kunder som arbetar inom utmanande miljöer. Deras gedigna erfarenhet med över tvåhundra år inom sjöfart, digitalisering och försvar bidrar till att de är ett innovativt och världsledande företag idag. Kongsberg Maritime har sitt huvudkontor i Norge, men just denna tjänst är placerad på Kongsberg Maritime i Kristinehamn.

Om tjänsten
Som logistikkoordinator kommer du ansvara för transporter samt transportplanering tillsammans med det sammansvetsade teamet inom skeppning. Du har tät dialog med projektledare samt löpande kontakt med kunder och leverantörer. Arbetet innefattar även arbetsuppgifter såsom:

• Bokningar samt uppföljningar av transporter med företagets kunder.
• Hantera all transportdokumentation inklusive Letter of Credit (Remburs). 
• Besvara frågor inom tull, moms och frakttyp såsom väg, sjöfart, flygfrakt och tåg.
• Förhandling med transportörer.
• Koordinera logistik över hela världen.
• Leveransfakturering.

Tjänsten är till att börja med ett 6 månaders uppdrag med eventuell chans till förlängning. Som logistikkoordinator är du anställd som konsult av Adecco. Uppdraget har start i slutet på augusti eller enligt överenskommelse. 

Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom logistik och transportplanering. Vi ser att du är en kommunikativ person som trivs bra med att samarbeta tätt med andra. Du behöver även vara ansvarfull, strukturerad och initiativtagande. Att vara serviceminded och problemlösande är viktiga egenskaper för den här rollen.

Krav för tjänsten: 

• Goda kunskaper i svenska samt engelska i tal och skrift då båda språk förekommer i tjänsten
• God datavana och tidigare arbetat i affärssystem 
• Relevant arbetslivserfarenhet inom logistik, transportplanering och administration

Vi ser det som meriterande om du har eftergymnasial utbildning inom relevant område. Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper.

Eftersom Kongsberg Maritime samarbetar med kunder inom den marina försvarsindustrin, kommer rekryteringsprocessen innehålla bakgrundskontroll och frågor kring medborgarskap. 

Om Adecco
Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Adecco är ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig Business Manager:
Mathilde Branth, [email protected]

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via: [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Logistik, Transportplanering, Transporter, Adecco, Karlstad, Värmland Visa mindre

Planning & Control

At Kongsberg, we believe that we can achieve world class solutions through dedicated people and continuous improvement of or our technology. We have a commitment in Sustainable Development Goals and for us, the oceans and marine resources are important. We therefore strive to develop products with reduced emission and damage to life below water. We believe in a workplace characterized by diversity and together we can create a work environment that brings t... Visa mer
At Kongsberg, we believe that we can achieve world class solutions through dedicated people and continuous improvement of or our technology. We have a commitment in Sustainable Development Goals and for us, the oceans and marine resources are important. We therefore strive to develop products with reduced emission and damage to life below water. We believe in a workplace characterized by diversity and together we can create a work environment that brings the best out of everyone. We are very positive that you want to contribute to our development, and that you want to develop within Kongsberg.
An existing opportunity has arisen to work within our Planning and Control organization. In this position you will work as the link between Supply Chain and other departments. Your focus is to consolidate market opportunities, forecast, and customer demand into a planning schedule. Forecast, Load & Capacity and capacity booking is a high priority within the department and the process is under development.
Responsibilities & tasks:
In this role, Planning & Control, you will report to our Planning and Logistics Manager. The focus of the role is to balance the demand (sales order, service order, forecast etc.) with the supply chain´s capability.
Your main task will be to:
Work proactively to minimize disruption and risk for the business with forecast and capacity booking at the suppliers together with the operational buyer.
Assists with the preparation of program or schedule proposals to meet known or forecast demands for original equipment or spares.
Support the creation of defined scheduling scenarios for business evaluation.
Ensuring load & capacity impact is understood by the organization and that the planning is aligned.
Create plans for our delivery projects and make sure that our ERP system is up to date and reflects current commitments.
Ensure all supply chain risks that have potential to impact delivery are identified, prioritized and escalated, where appropriate, within the wider organization.
Ensure business continuity plans are in place to support recovery of supply if a major incident occur.
Optimize inventory whilst protecting delivery to the customer. Deploy standard inventory planning processes in the management of excess / surplus material.
Risk assessment to include the ability to implement the capacity plan, acquire material and compress lead time as required.

Qualifications and experience
Join our team if you hold a bachelor's or master's degree in logistics, economics, or a related field. Proficiency in ERP systems, particularly BAAN, along with a solid grasp of MS Office, is essential. We value a proactive interest in emerging logistical tools. Fluency in English, both written and spoken, is a must in our global setup. Previous experience as a planner or familiarity with time planning is a definite plus. Collaborative skills, analytical prowess, and the ability to communicate information effectively to the relevant stakeholders are highly valued in our dynamic work environment.
We appreciate your ability to act on own initiative, work result-oriented and that you are driven by solving upcoming challenges. You work systematically in following and maintain company processes, but also motivates by continuous improvement. In this position collaboration is key to succeed, therefore we value your personal characteristics highly. You should be able to co-operate well with others, communicate clearly, support your colleagues and build relationships in the pursuit of team goals. You should have a positive and flexible attitude that creates commitment and participation. You work proactively while being able to make short-term decisions. To achieve this, we see that you have good analytical skills with the ability to see connections and draw conclusions.
What we can offer
We offer an inspiring and safe work environment with the possibility to work with sustainable and exciting solutions for the future. A position with a wide range of challenging work tasks, opportunities to make a real difference and develop on a technical and personal level. You will work with a unique software at a world leading supplier of maritime solutions in an international environment and in multidisciplinary team collaboration. We can offer flexible working hours and the option to work partly remote based on your work tasks.
Work location
Kristinehamn, Sweden
Point of contact
Karin Bernhardsson, Planning & Logistics Manager
+4673 305 41 10
[email protected]
Annie Blomkvist, HR Specialist
+4672 142 47 94
[email protected]
Sounds interesting? Apply today, latest 2024-01-21
For this position we work with personality and ability tests, which may be sent to you if you proceed in the process. Interviews can start during the application period as we wish to fill this position as soon as possible.
Since we are a company working with customers in the Naval segment, questions related to citizenship will be part of the selection process.
Kongsberg Maritime, a subsidiary of KONGSBERG, is a global marine technology company, providing innovative and reliable technology solutions for all marine industry sectors including: merchant, offshore, subsea and naval. Headquartered in Kongsberg, Norway, the company has manufacturing, sales and service facilities in 34 countries. Kongsberg Maritime is part of KONGSBERG, an international, knowledge-based group delivering high-technology systems and solutions to clients within the oil and gas industry, merchant marine, defence and aerospace.
Kongsberg Maritime in Kristinehamn consists of 300 engaged people working with sales, research, development, design, service and assembly of market leading solutions for different types of vessels. Our Hydrodynamic Research Centre is one of the world’s leading marine hydrodynamic research facilities, specialized in development, design and testing of marine propulsion systems.
At Kongsberg, we believe in tackling challenging problems and delivering extreme performance for extreme conditions. We do that through excellent products and services developed for delivering the greatest benefits to our customers.
WORLD CLASS – through people, technology and dedication Visa mindre

Logistikkoordinator till Kongsberg Maritime

Ansök    Okt 4    Adecco Sweden AB    Logistiker
Är du en kommunikativ och lösningsorienterad person som vill ta nästa steg i din karriär? Tveka inte att söka denna utmanande, meriterande och spännande roll! Kongsberg Maritime AB är en del av den globala teknologigruppen KONGSBERG, som levererar kritiska lösningar till deras kunder som arbetar inom utmanande miljöer. Deras gedigna erfarenhet med över tvåhundra år inom sjöfart, digitalisering och försvar bidrar till att de är ett innovativt och världsled... Visa mer
Är du en kommunikativ och lösningsorienterad person som vill ta nästa steg i din karriär? Tveka inte att söka denna utmanande, meriterande och spännande roll!

Kongsberg Maritime AB är en del av den globala teknologigruppen KONGSBERG, som levererar kritiska lösningar till deras kunder som arbetar inom utmanande miljöer. Deras gedigna erfarenhet med över tvåhundra år inom sjöfart, digitalisering och försvar bidrar till att de är ett innovativt och världsledande företag idag. Kongsberg Maritime har sitt huvudkontor i Norge, men just denna tjänsten är placerad på Kongsberg Maritime i Kristinehamn.

Om tjänsten
Som logistikkoordinator kommer du ansvara för transporter samt transportplanering tillsammans med det sammansvetsade teamet inom skeppning. Du har tät dialog med projektledare samt löpande kontakt med kunder och leverantörer. Arbetet innefattar även arbetsuppgifter såsom:

• Bokningar samt uppföljningar av transporter med företagets kunder.
• Hantera all transportdokumentation inklusive Letter of Credit (Remburs). 
• Besvara frågor inom tull, moms och frakttyp såsom väg, sjöfart, flygfrakt och tåg.
• Förhandling med transportörer.
• Koordinera logistik över hela världen.
•  Leveransfakturering.

Tjänsten är till att börja med ett 6 månaders uppdrag med chans till förlängning. Som logistikkoordinator är du anställd som konsult av Adecco. Uppdraget har start omgående.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom logistik och transportplanering. Vi ser att du är en kommunikativ person som trivs bra med att samarbeta tätt med andra. Du behöver även vara ansvarfull, strukturerad och initiativtagande. Att vara serviceminded och problemlösande är viktiga egenskaper för den här rollen.

Krav för tjänsten: 

• Goda kunskaper i svenska samt engelska i tal och skrift då båda språk förekommer i tjänsten
•  God datavana
• Relevant arbetslivserfarenhet inom logistik, transportplanering och administration

Vi ser det som meriterande om du har eftergymnasial utbildning inom relevant område, samt om du har möjlighet att börja arbeta omgående då Kongsberg Maritime har ett omgående behov, Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper.

Om Adecco
Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Adecco är ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig business manager:
Mathilde Branth, [email protected], 073 684 82 55.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via: [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Logistik, Transportplanering, Transporter, Adecco, Karlstad, Värmland Visa mindre

Logistikkoordinator till Kongsberg Maritime

Ansök    Nov 6    Adecco Sweden AB    Logistiker
Är du en kommunikativ och lösningsorienterad person som vill ta nästa steg i din karriär? Tveka inte att söka denna utmanande, meriterande och spännande roll! Kongsberg Maritime AB är en del av den globala teknologigruppen KONGSBERG, som levererar kritiska lösningar till deras kunder som arbetar inom utmanande miljöer. Deras gedigna erfarenhet med över tvåhundra år inom sjöfart, digitalisering och försvar bidrar till att de är ett innovativt och världsled... Visa mer
Är du en kommunikativ och lösningsorienterad person som vill ta nästa steg i din karriär? Tveka inte att söka denna utmanande, meriterande och spännande roll!

Kongsberg Maritime AB är en del av den globala teknologigruppen KONGSBERG, som levererar kritiska lösningar till deras kunder som arbetar inom utmanande miljöer. Deras gedigna erfarenhet med över tvåhundra år inom sjöfart, digitalisering och försvar bidrar till att de är ett innovativt och världsledande företag idag. Kongsberg Maritime har sitt huvudkontor i Norge, men just denna tjänsten är placerad på Kongsberg Maritime i Kristinehamn.

Om tjänsten
Som logistikkoordinator kommer du ansvara för transporter samt transportplanering tillsammans med det sammansvetsade teamet inom skeppning. Du har tät dialog med projektledare samt löpande kontakt med kunder och leverantörer. Arbetet innefattar även arbetsuppgifter såsom:

• Bokningar samt uppföljningar av transporter med företagets kunder.
• Hantera all transportdokumentation inklusive Letter of Credit (Remburs). 
• Besvara frågor inom tull, moms och frakttyp såsom väg, sjöfart, flygfrakt och tåg.
• Förhandling med transportörer.
• Koordinera logistik över hela världen.
•  Leveransfakturering.

Tjänsten är till att börja med ett 6 månaders uppdrag med chans till förlängning. Som logistikkoordinator är du anställd som konsult av Adecco. Uppdraget har start omgående.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom logistik och transportplanering. Vi ser att du är en kommunikativ person som trivs bra med att samarbeta tätt med andra. Du behöver även vara ansvarfull, strukturerad och initiativtagande. Att vara serviceminded och problemlösande är viktiga egenskaper för den här rollen.

Krav för tjänsten: 

• Goda kunskaper i svenska samt engelska i tal och skrift då båda språk förekommer i tjänsten
•  God datavana
• Relevant arbetslivserfarenhet inom logistik, transportplanering och administration

Vi ser det som meriterande om du har eftergymnasial utbildning inom relevant område, samt om du har möjlighet att börja arbeta omgående då Kongsberg Maritime har ett omgående behov, Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper.

Om Adecco
Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Adecco är ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig business manager:
Mathilde Branth, [email protected], 073 684 82 55.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via: [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Logistik, Transportplanering, Transporter, Adecco, Karlstad, Värmland Visa mindre

Logistikpersonal

Aston Harald Mekaniska Verkstad AB söker Logistikpersonal Vi är ett ungt företag men har många års erfarenhet inom verkstadsindustri. Vår tydliga vision; att bygga Sveriges och Nordens största och bästa produktionspartner inom tung och medeltung bearbetande industri. Våra kunder återfinns inom Marine, Defence, Energy, Industrial Machines och Aerospace. Vi är idag cirka 70 anställda fördelat på två siter i Kristinehamn. Vi söker nu dig med tidigare erfar... Visa mer
Aston Harald Mekaniska Verkstad AB söker Logistikpersonal

Vi är ett ungt företag men har många års erfarenhet inom verkstadsindustri. Vår tydliga vision; att bygga Sveriges och Nordens största och bästa produktionspartner inom tung och medeltung bearbetande industri. Våra kunder återfinns inom Marine, Defence, Energy, Industrial Machines och Aerospace. Vi är idag cirka 70 anställda fördelat på två siter i Kristinehamn.
Vi söker nu dig med tidigare erfarenhet av lagerhantering.
Som logistiker kommer du att arbeta med lagerstyrning och lageroptimering samt effektivisering av dessa.
Arbetet kommer bestå av en blandning mellan administrativt och operativt arbete.
Huvuduppgift
Ta emot, granska och rapportera inkommande leveranser i lager
Plocka ut och transportera material från lager till produktionen
Hantera gods som skickas till och från Legoleverantörer
Upprätta transportdokumentation och boka transporter
Utveckla företagets rutiner kring logistik/identifiera förbättringsåtgärder
Du kommer även att inventera artiklar och flytta material i vårt affärssystem
Utföra övriga arbetsuppgifter kopplade till vår logistikavdelning.


För att lyckas i rollen bedömer vi att du behöver:
Tidigare jobbat i ERP-system, Monitor är meriterande
God datorvana
Logistikutbildning på minst gymnasienivå, eller likvärdigt.
Tydlig känsla för kundservice och samarbete
Förmåga att kommunicera i svenska och engelska i tal och skrift
Truckkort
Traverskort


Vi söker dig som:
Vill lyfta vår logistikavdelning till nästa nivå. Du är nyfiken på nya system och utvecklingsprojekt samtidigt som du är noggrann och håller god ordning runt dig.
Om du tidigare arbetat i liknande roller är det givetvis meriterande.

Ansökan / mer info:
Skicka CV + personligt brev till [email protected]
Rekryterande chef: [email protected] +46(0)73 044 93 55
Vi önskar ej bli kontaktade av rekryteringsföretag!
Urval sker löpande. Vänta inte med att skicka in din ansökan.
Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Projektinköpare till Voith Hydro sökes!

Ansök    Jul 9    Academic Work Sweden AB    Logistiker
Har du en teknisk utbildning och vill ta steget in i Voith Hydro's varma lokaler i Kristinehamn? Vi letar efter dig som vill axla rollen som projektinköpare! Du får gärna ha arbetslivserfarenhet från produktion och ett tekniskt intresse då vi ser att du kan ha fördel av det i tjänsten. Urval sker löpande - sök tjänsten redan idag! OM TJÄNSTEN Voith Group är ett globalt teknikföretag och dem har en bred portfölj av system, produkter, tjänster och digital... Visa mer
Har du en teknisk utbildning och vill ta steget in i Voith Hydro's varma lokaler i Kristinehamn? Vi letar efter dig som vill axla rollen som projektinköpare! Du får gärna ha arbetslivserfarenhet från produktion och ett tekniskt intresse då vi ser att du kan ha fördel av det i tjänsten. Urval sker löpande - sök tjänsten redan idag!

OM TJÄNSTEN
Voith Group är ett globalt teknikföretag och dem har en bred portfölj av system, produkter, tjänster och digitala applikationer. Företaget grundades 1867 och har idag mer än 20 000 anställda och finns i över 60 länder och är därmed ett av de större familjeägda företagen i Europa. Voith Hydro fokuserar på vattenkraftsturbiner och medarbetarna i Kristinehamn är stolta över sin arbetsgivare då dem är en stor leverantör av vattenkraftutrustning i Skandinavien.

På Voith Hydro i Kristinehamn finns det ett dussin medarbetare inom olika arbetsroller, bland annat konstruktörer, inköpare, ingenjörer, säljare etc. På Voith Hydro finns det mycket kunskap att insupa från dina kollegor så vi ser gärna att du är nyfiken och frågvis. På kontoret i Kristinehamn är det en härlig arbetsmiljö som genomsyras av samarbete och omtanke. Du kommer att ha ett eget kontor som ligger vägg i vägg med din seniora kollega som kommer att introducera dig till arbetsrollen. Du ska arbeta på plats i Kristinehamn och för dig som behöver pendla så ligger kontoret 200 meter ifrån järnvägsstationen, perfekt!

Vi önskar att du kan börja arbeta omgående och uppdraget planeras pågå till sista december 2022 men är du rätt person så kan uppdraget förlängas ytterligare.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som projektinköpare kommer du att arbeta med projekt och du kommer vara med från start till mål i varje projekt. Du kommer stötta upp med inköp till projekt och nedan ser du några exempel på arbetsuppgifter.


* Samla ihop underlag och material för projekt
* Dokumentation av projekt
* Samordna projekt
* Följa upp leverans, uppföljning och framdrift med leverantör


VI SÖKER DIG SOM
- Har en teknisk utbildning från gymnasie, högskola, yrkeshögskola eller universitet
- Kan kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift
- Innehar B-körkort

Meriterande om du:


* Har arbetat i något affärssystem, önskvärt SAP
* Har erfarenhet av produktion och/eller konstruktion
* Sitter med egna rit-projekt
* Innehar en teknisk utbildning på eftergymnasial nivå


Som person är du:


* Strukturerad
* Noggrann
* Kommunikativ


Vi ser gärna att du har ett teknisk intresse och det får gärna framgå i din ansökan!

#

Övrig information


* Start: augusti 2022
* Omfattning: heltid, 7:30-16:30
* Placering: Kristinehamn
* Övrigt: i vissa projekt krävs det en bakgrundskontroll


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Visa mindre

Logistics Operator

AkzoNobel Adhesives AB har tillverkat trälim och hartsystem i Kristinehamn sedan 1962. Produkterna används vid tillverkning av möbler, snickerier, golv och bärande konstruktioner. AkzoNobel Adhesives AB är en del av AkzoNobel-koncernens globalt erkända Wood Coatings leverantör. Årligen levereras cirka 120 000 ton trälim till kunder Europa, Nordamerika, Sydamerika, Sydafrika och Asien. På siten idag är vi 100 anställda. För mer information https://woodadhes... Visa mer
AkzoNobel Adhesives AB har tillverkat trälim och hartsystem i Kristinehamn sedan 1962. Produkterna används vid tillverkning av möbler, snickerier, golv och bärande konstruktioner. AkzoNobel Adhesives AB är en del av AkzoNobel-koncernens globalt erkända Wood Coatings leverantör. Årligen levereras cirka 120 000 ton trälim till kunder Europa, Nordamerika, Sydamerika, Sydafrika och Asien. På siten idag är vi 100 anställda. För mer information https://woodadhesives.akzonobel.com/


Motiveras du av att arbeta med hållbarhet, säkerhet och innovation? Vill du arbeta med moderna arbetsmetoder där ordning och reda präglar arbetsplatsen? Sätter du värde på arbetsglädje och balans mellan jobb och fritid? Då är du kanske den vi söker till vårt framgångsrika team inom Materialhantering för AkzoNobel Adhesives i Kristinehamn!

Vad kommer du arbeta med?
Som Logistic Operator kommer du tillhöra vår avdelning för Materialhantering som består av 10 logistikoperatörer och en koordinator. Teamet ansvarar för all materialhanteringen för allt ankommande och avgående material för anläggningen. Interna serviceuppdrag för anläggningens övriga funktioner ingår även i avdelningen uppdrag. I det dagliga arbete jobba med ständiga förbättringar inom konceptet Lean. Dina arbetsuppgifter är följande:

• Lossning av ankommande förpackat material samt placering i lager, provning och analyser av råvaror
• Plockning av order samt sammanställande av leverans dokumentation för detta
• Lastning av förpackat material på lastbil
• Lastning av utgående produkt på tankbilar, jvg-vagnar – finns ett flertal olika lastningsystem
• Lossning av tankbilar,bulkbilar med ankommande råvaror, finns ett flertal olika lossningsystem
• Ansvarar för administrationen/planeringen i affärssystemet för eget utfört arbete
• Ansvarar för ADR-reglementet i sitt dagliga arbete med farligt gods

Tjänsten är på heltid tillsvidare med start omgående. Du kommer vara placerad på vår site i Kristinehamn och rapportera till Production Lead.

Vem är du?
Du som person är varm, ödmjuk och prestigelös med en stark teamkänsla. Du trivs med att arbeta självständigt och tar egna initiativ. Du är handlingskraftig och tar ansvar för ditt arbetsområde genom att vara lösningsorienterad, utan att riskera kvalitet och säkerhet. Eftersom tjänsten samverkar med kringliggande funktioner ställs höga krav på att du fungerar bra i team, är serviceinriktad och har lätt för att kommunicera. Du delar mer än gärna din kunskap med dina kollegor och arbetar aktivt för att skapa en positiv, innovativ och engagerande arbetsmiljö.

För att bli framgångsrik i rollen bör du ha en gymnasieutbildning och gärna erfarenhet av lager eller liknande verksamhet. Du bör ha ett starkt tekniskt intresse. Det är meriterande om du har truckkort: A1, A2, B1, B3 och C2. Likaså är det meriterande om du har ADR 1.3, fallskydds och travers men inget krav. Saknar du vissa delar så utbildar vi dig på plats. Du har en fallenhet för att sätta dig in i olika system. Vi arbetar bland annat med SAP som affärssystem. För tjänsten krävs det goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Varför ska du välja AkzoNobel som din nya arbetsgivare?
Hos oss på AkzoNobel möts du av en varm och välkomnande atmosfär, där vi tillsammans arbetar för att ständigt nå målet att vara världsledande inom färg-, lim- och ytbehandlingar. Med fokus på mångfald och innovation arbetar vi aktivt med våra medarbetare för att du ska trivas och utvecklas kontinuerligt. Detta ligger även till grund för att vi är utnämnda till årets Employer Branding Företag 2020. Vi erbjuder dig en internationell arbetsmiljö där du får ta dig an givande och utmanande projekt som vidgar dina sinnen och utmanar din företagsamhet. Du kommer att arbeta med kompetenta och likasinnade kollegor som delar din inställning och entusiasm. Välkommen till oss!

Din ansökan
Vi välkomnar människor från alla olika bakgrund som ser hållbarhet, säkerhet och innovation som viktiga principer. Tveka inte, ta steget och lämna in din ansökan redan idag för din chans att få jobba tillsammans med oss! Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via email.


För ytterligare information om tjänsten, vänligen kontakta Jan Steen, Production Leader, +46 550 88 831
För mer information om rekryteringsprocessen, vänligen kontakta Christina Borin, Talent Acquisition Partner, +46 76 112 85 64 Visa mindre