Lediga jobb Adecco Sweden AB i Kristinehamn

Se alla lediga jobb från Adecco Sweden AB i Kristinehamn. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Kristinehamn som finns inom det yrket.

Verksamhetscontroller till myndighet i Kristinehamn

Ansök    Apr 22    Adecco Sweden AB    Controller
Om tjänsten Som Verksamhetscontroller kommer du att arbeta med att utveckla och förvalta metoder och strukturer för myndighetens interna styrning och kontroll. Du förväntas samordna arbetet med framtagande av verksamhetsplan, budget och årsredovisning. Du stöttar och utbildar i mål- och resultatuppföljning samt analys. I ditt uppdrag ingår också att ta fram kvartals- och tertialrapporter samt sammanställa verksamhetsstatistik. Du kommer att arbeta med var... Visa mer
Om tjänsten
Som Verksamhetscontroller kommer du att arbeta med att utveckla och förvalta metoder och strukturer för myndighetens interna styrning och kontroll. Du förväntas samordna arbetet med framtagande av verksamhetsplan, budget och årsredovisning.

Du stöttar och utbildar i mål- och resultatuppföljning samt analys. I ditt uppdrag ingår
också att ta fram kvartals- och tertialrapporter samt sammanställa verksamhetsstatistik. Du kommer att
arbeta med varierande utredningsuppdrag och förväntas driva utvecklingsprojekt.

I din roll som Verksamhetscontroller kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Samordna arbetet kopplat till verksamhetsplanen
- Budget- och redovisningsarbete
- Driva utvecklingsprojekt

Tjänsten som Verksamhetscontroller är ett konsultuppdrag på 30 veckor, heltid med möjlighet till förlängning. Start så fort som möjligt.

Myndigheten har distansarbetsavtal där man kan få arbeta hemma i upp till 49% av arbetstiden.

Initialt behöver personen definitivt vara på plats i Kristinehamn för introduktion.

Om dig
Vi söker dig som har en universitets- eller högskoleutbildning med relevant inriktning eller erfarenhet som
arbetsgivaren bedömer vara motsvarande samt några års erfarenhet inom arbetsområdet.

Du är van att arbeta självständigt och ta egna initiativ men trivs också med att samarbeta med andra. Vi
förutsätter att du har erfarenhet av att arbeta i olika system och är en person som jobbar för digitalisering
och nytänkande.

Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift samt är en god pedagog och kommunikatör. För
att trivas i rollen tror vi att du är analytiskt lagd och har en förmåga att bygga helhetsperspektiv från
detaljer.

Vi tror också att du är nyfiken och en problemlösare som är trygg i din kompetens. Då rollen innebär många kontakter

Det är meriterande om du har kännedom om den statliga resultatredovisningen och har kunskap inom
Verksamhetslogik. Det är också meriterande om du har erfarenhet och intresse av att arbeta med
hållbarhetsfrågor samt erfarenhet från projektledning.

Viktigt för tjänsten är:
- Eget driv
- Problemlösningsförmåga
- kännedom om den statliga resultatredovisningen

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om kunden
Kunden har som mål att göra elen trygg och störningsfri. De arbetar för att elanläggningar och
elprodukter ska vara säkra, att branschen och att verksamma inom el-yrket har rätt kompetens och för att allmänheten
ska vara medvetna om farorna med el.

Organisationen är en mindre, modern och samarbetsinriktad myndighet som har
täta kontakter med branschen. Nytänkande och öppenhet för att prova nya lösningar ser myndigheten som viktiga
förutsättningar för framgång.

Om Adecco
Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Adecco är ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

David Holst 073-684 70 03.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Verksamhetscontroller, myndighetsuppdrag, controller,Kristinehamn, Adecco Visa mindre

Lager- och logistikmedarbetare till omgående uppdrag

Ansök    Maj 10    Adecco Sweden AB    Lagerarbetare
Om tjänsten Som lagermedarbetare kommer du att arbeta med orderplock, emballering samt lassa och lossa gods från lastbil. Du kommer att tillhöra ett team med 3 personer som arbetar tillsammans. I din roll som lagermedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: - Truckkörning - Orderplock - Emballering Tjänsten som lagerarbetare är till att börja med ett sommarjobb men kan komma att förlängas i höst. Om dig Vi söker dig som tidigare har a... Visa mer
Om tjänsten
Som lagermedarbetare kommer du att arbeta med orderplock, emballering samt lassa och lossa gods från lastbil. Du kommer att tillhöra ett team med 3 personer som arbetar tillsammans.

I din roll som lagermedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Truckkörning
- Orderplock
- Emballering

Tjänsten som lagerarbetare är till att börja med ett sommarjobb men kan komma att förlängas i höst.

Om dig
Vi söker dig som tidigare har arbetat med orderplock och har erfarenhet av att köra truck. Du som söker ska ha truckutbildning typ A2, och B1.

Vidare ser vi att du är driven, initiativtagande och flexibel så att du kan hantera flera olika arbetsuppgifter under ett arbetspass. Då det finns fasta leveranstider och slingbilar som hämtar gods är det en fördel om du trivs att arbeta mot deadlines.

Viktigt för tjänsten är:
- Tidigare erfarenhet från orderplock
- Truckkort typ A1, B1, B2

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Sara Pagré via telefon 054-771 85 47
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Lagermedarbetare, Lager, Lagerarbetare, Orderplock, Truckförare, Truck, Truckkort, Adecco, Kristinehamn, Värmland Visa mindre

Industrielektriker till Tågab

Om tjänsten I rollen som industrielektriker kommer du utföra systematisk felsökning samt förebyggande och avhjälpande underhåll på alla system i förekommande fordon. Vidare kommer du utföra underhållsarbeten på fordonens utrustning såsom arbete med att reglera och justera dörrar, pneumatiska tester i broms- och hjälputrustning, täthet av kretsar, kylkretsar, startmotorer, tester under spänning och tester för att starta utrustning. Till arbetsuppgifterna är... Visa mer
Om tjänsten
I rollen som industrielektriker kommer du utföra systematisk felsökning samt förebyggande och avhjälpande underhåll på alla system i förekommande fordon. Vidare kommer du utföra underhållsarbeten på fordonens utrustning såsom arbete med att reglera och justera dörrar, pneumatiska tester i broms- och hjälputrustning, täthet av kretsar, kylkretsar, startmotorer, tester under spänning och tester för att starta utrustning.
Till arbetsuppgifterna är även att medverka i utredningar, analyser av tekniska problem samt föreslå förbättringar inom såväl avhjälpande som förebyggande åtgärder.

Du kommer att genomföra kontroller för att säkerställa att uppgifter som utförts uppfyller kvalitets- och säkerhetskraven i relevanta järnvägsstandarder. Säkerställa att utfört arbete följer företagets policyer och rutiner samt stötta produktionspersonal vid tekniska problem.
Bidra till att regler för hälsa, säkerhet och miljö efterlevs.

 

Detta är ett rekryteringsuppdrag så du blir anställd direkt av Tågab. 

Om dig
Vi söker dig som är social och trivs med att samarbeta med andra människor. Du är serviceinriktad och levererar mervärde för kunden. Vidare ser vi att du är lösningsorienterad, anpassningsbar, flexibel och har en mycket god förmåga att arbeta strukturerat. Du kan självständigt och med starkt fokus driva dina processer framåt, och du har god samarbetsförmåga.

Som industrielektriker är det viktigt att du kommunikativ och ett krav är därför att du behärskar svenska och engelska flytande både i tal och skrift samt kan förstå och skriva instruktioner och föreskrifter. För tjänsten krävs B-körkort samt genomgår godkänd hälsokontroll och behörighetskontroll.

För att lyckas i rollen är det även viktigt att du:
• har god kännedom om el, elektronik, mekanik och dess komponenter
• kan läsa och förstå ritningar samt felsöka i el-system efter defekta komponenter
• har mycket god kunskap i schema- och ritningsläsning (kunskap i hur man utläser information och funktionalitet ur el-, pneumatik- och mjukvaruscheman, apparatlistor, testinstruktioner)
• har god kännedom om styr- och reglerteknik samt hydraulik och pneumatik.
• har kunskap i logisk uteslutningsmetodik och systematisk- och metodisk felsökning
• har kunskaper om rapportering av aktiviteter, tid och material

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Tågab
Tågåkeriet i Bergslagen AB (Tågab) är ett regionalt järnvägsföretag med Värmland och Bergslagen som "hemmaplan".
Det är Sveriges mest kompletta tågföretag med gods- och persontrafik samt egen verkstad i Kristinehamn. Företaget har ca 165 medarbetare.
Verkstaden underhåller ca 35 egna lok, ca 200 gods- och personvagnar samt länståg.
Verkstaden utgör en tredjedel av företaget, i omsättning och antal anställda.
Underhåll utförs åt Region Värmland (länstrafiken ) och Vänertåg/SJ. Utöver detta hanteras eget underhåll samt större projekt med upprustning av bl. a diesellok från både Danmark och Norge. Specialiteter är bl. a radiostyrning och signalsystem.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Sara Pagré 054-771 85 47 alt [email protected]

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Tågtekniker, underhåll, el, automation, pneumatik, mekanik, Tågab, Adecco, Kristinehamn Visa mindre

Field Service Engineer, Kongsberg Maritime Sweden AB

Do you have technical education or equivalent work experience in mechanics, hydraulics and/or electronics? Is your passion to provide technical support to customers in an international company with customers all over the world? Then we have the job for you! About the job and your workday An exciting opportunity has arisen as Field Service Engineer at Kongsberg Maritime Sweden, part of our Global Customer Support division. Our office is located in Kristine... Visa mer
Do you have technical education or equivalent work experience in mechanics, hydraulics and/or electronics? Is your passion to provide technical support to customers in an international company with customers all over the world? Then we have the job for you!

About the job and your workday
An exciting opportunity has arisen as Field Service Engineer at Kongsberg Maritime Sweden, part of our Global Customer Support division. Our office is located in Kristinehamn, but we are flexible if you are departing from another location within in Sweden since this role involves a lot of traveling.

As Field Service Engineer, you are serving customers both in and outside of Sweden, but much of your work is carried out in an international environment all around the world. Why traveling 120 up to 160 days per year can be expected. We are offering you a developing role with assignments within our entire marine product portfolio, for example Propeller, Waterjet, POD, Thrusters and Control systems. Your work includes everything from commissioning and installation, to maintaining and replacing parts in existing products with a focus on mechanics, hydraulics and/or electronics.

During these assignments, you often work in teams with colleagues within Kongsberg, but also from other companies and meet our customers. We therefore attach great importance to the ability to cooperate and being professional. In addition to collaboration, the work also involves individual assignments. Then, it´s important, that you can solve problems that arise in an independent and driven way.

Office work is part in this role, in which case good communication skills in writing are required to report on your service jobs. When working at the office, you will plan and prepare your upcoming assignments and provide technical support and other relevant business supporting tasks. We are constantly working to develop the skills of our Field Service Engineers to meet our customers´ needs and wishes. You will therefore receive ongoing training and development in security, product knowledge and customer service.

About you
Qualifications and experience:
-Technical education or equivalent work experience in mechanics, hydraulics and/or electronics
-Good communication skills in speaking and writing in English
-Able to work in digital tools to search for drawings, write reports, book travel, travel claim etc.
-Preferable experience in previous position including traveling
-Previous experience of leading projects, store keeping or education in mechatronics or similar we see as meritorious

We think that you can:
-act on own initiative, make things happen and accept responsibility for the results
-build a useful network of contacts and relationships and utilize it to achieve set goals
-adhere to company rules and procedures and execute plans with commitment and determination
-use a methodical and systematic approach, plan ahead, define clear priorities and allocate resources effectively
-co-operate well with others, share knowledge, experience, information and support others in the pursuit of team goals

About Kongsberg Maritime Sweden AB
Kongsberg Maritime, a subsidiary of KONGSBERG, is a global marine technology company, providing innovative and reliable technology solutions for all marine industry sectors including: merchant, offshore, subsea and naval. Headquartered in Kongsberg, Norway, the company has manufacturing, sales and service facilities in 34 countries. Kongsberg Maritime is part of KONGSBERG, an international, knowledge-based group delivering high-technology systems and solutions to clients within the oil and gas industry, merchant marine, defence and aerospace. Kongsberg Maritime has a commitment in Sustainable Development Goals and for us, the oceans and marine resources are important. We therefore strive to develop products that help reduce emissions and damage to life below water.

Kongsberg Maritime in Kristinehamn consists of 265 engaged people working with sales, research, development, construction, service and assembly of market leading solutions.

Our Global Customer Support division is responsible for Kongsberg Maritimes services, upgrades and support in the aftermarket. Our 2300 employees are present in 34 different countries around the world. During the operational lifetime of more than 30.000 installations, we ensure cost-efficient delivery of services, upgrades and spare parts in order to secure availability and predictability to our customers.

At Kongsberg, we believe in tackling challenging problems and delivering extreme performance for extreme conditions. We do that through excellent products and services developed for delivering the greatest benefits to our customers. We believe that we can achieve world class solutions through dedicated people and continuous improvement of or our technology. We believe in a workplace characterized by diversity and together we can create a work environment that brings the best out of everyone. We are very positive that you want to contribute to our development, and that you want to develop within Kongsberg.

Interested?
Sounds like an employment that would suit you? Send in your application as soon as possible. Last day to apply is 23 january 2022.

If you have any questions regarding the recruitment process you are welcome to contact responsible recruiter: [email protected]

If you have questions regarding registration, please contact the support via [email protected]

Welcome with your application! Visa mindre

Customer service & logistics leader till Mapei AB

Ansök    Mar 24    Adecco Sweden AB    Logistikchef
Om tjänsten I tjänsten som Customer service & logistics leader kommer du att ansvara för den operativa verksamheten samt utveckla densamma inom ramen för koncernens och bolagets procedurer. Du ingår i den svenska ledningsgruppen och rapporterar direkt till General Manager. Du har personalansvar för ett team av sju personer som arbetar med kundservice, inköp, lager och logistik. Du kommer att arbeta i ett system som heter Microsoft Dynamics AX samt Excel. I... Visa mer
Om tjänsten
I tjänsten som Customer service & logistics leader kommer du att ansvara för den operativa verksamheten samt utveckla densamma inom ramen för koncernens och bolagets procedurer. Du ingår i den svenska ledningsgruppen och rapporterar direkt till General Manager. Du har personalansvar för ett team av sju personer som arbetar med kundservice, inköp, lager och logistik. Du kommer att arbeta i ett system som heter Microsoft Dynamics AX samt Excel. I ditt arbete kommer du förutom att ha kontakt med dina kollegor på plats i Kristinehamn också ha mycket kontakt med kollegor i bland annat Stockholm samt koncernens regionsfunktioner i Norge.

Koncernspråket är engelska och kommunikation både muntligt och skriftligt kommer att förekomma med både interna och externa parter.

I din roll kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Säkerställa att den operativa funktionen har de verktyg, system, miljöer samt faciliteter som behövs
- Ansvarig för lean, uppföljning av verksamhetens effektivitet, produktivitet samt KPI-mätningar
- Utveckla, implementera samt revidera procedurer
- Optimera distributionen samt analysera och föreslå förändringar för logistikflöden

Om dig
Vi söker dig som har en högskoleutbildning inom supply chain management eller liknande och har tidigare erfarenhet av arbetsuppgifter som innefattar kundservice. logistik, inköp och lagerhantering. Har du tidigare arbetat i ett företag som hanterar stora mängder styckegods är det meriterande och vi tror att det kommer att hjälpa dig i ditt arbete. Du har erfarenhet av att förhandla och skriva avtal med distributörer och andra leverantörer samt förståelse för hur transporter inrikes samt vid import fungerar.

Vidare ser vi att du är en social och öppen person som har nära till skratt. Du är analytisk och reflekterande i ditt arbetssätt. Du är driven och gillar att arbeta med projekt och med många olika kontaktytor samt att du arbetar strukturerat.

Viktigt för tjänsten är:
- Utbildning inom supply chain management eller liknande
- Erfarenhet från arbete med kundservice, logistik och inköp
- Mycket god systemvana, särskilt i Excel

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Mapei AB
Mapei grundades i Milano 1937 och är en av världens största tillverkare av kemiska produkter till byggindustrin med en omsättning på ca 2,5 miljarder Euro. Koncernen har 82 produktionsanläggningar i 32 länder. Sedan 1996 finns Mapei representerat i Sverige med ca 25 anställda. Vår svenska kund-, order- och lageravdelning ligger i Kristinehamn, och huvudkontoret i Stockholm. Det svenska dotterbolaget befinner sig i en tillväxtfas med nybyggaranda.

Om ansökan
Observera att rekryteringsarbetet med intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Vänligen bifoga CV och ett personligt brev där du beskriver dig själv, vad som lockar med tjänsten och vad du kan tillföra. Sista ansökningsdag är 2022-04-13. Ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) och ett problemlösningstest (Matrigma) som skickas till din mail efter att rekryteringskonsulten har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryteringskonsult går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du sedan är en av dem som går vidare kommer du att få en länk till en videointervju. De som går vidare efter videointervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryteringskonsult för en personlig intervju.
4. Ifall du är aktuell för tjänsten efter intervju med oss på Adecco kommer du att få träffa vår kund för en slutgiltig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult: Marianne Pettersson, tel 054-771 85 44.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Customer service leader, logistics leader, kundservice, inköp, lager, logistik, Microsoft Dynamics AX, Kristinehamn, Värmland, Mapei AB, Adecco Visa mindre

Mekaniker med elerfarenhet till Tågab

Om tjänsten I rollen som mekaniker kommer du utföra systematisk felsökning samt förebyggande och avhjälpande underhåll på alla system i förekommande fordon. Vidare kommer du utföra underhållsarbeten på fordonens utrustning såsom arbete med att reglera och justera dörrar, pneumatiska tester i broms- och hjälputrustning, täthet av kretsar, kylkretsar, startmotorer, tester under spänning och tester för att starta utrustning. Till arbetsuppgifterna är även att... Visa mer
Om tjänsten
I rollen som mekaniker kommer du utföra systematisk felsökning samt förebyggande och avhjälpande underhåll på alla system i förekommande fordon. Vidare kommer du utföra underhållsarbeten på fordonens utrustning såsom arbete med att reglera och justera dörrar, pneumatiska tester i broms- och hjälputrustning, täthet av kretsar, kylkretsar, startmotorer, tester under spänning och tester för att starta utrustning.
Till arbetsuppgifterna är även att medverka i utredningar, analyser av tekniska problem samt föreslå förbättringar inom såväl avhjälpande som förebyggande åtgärder.

Du kommer att genomföra kontroller för att säkerställa att uppgifter som utförts uppfyller kvalitets- och säkerhetskraven i relevanta järnvägsstandarder. Säkerställa att utfört arbete följer företagets policyer och rutiner samt stötta produktionspersonal vid tekniska problem.
Bidra till att regler för hälsa, säkerhet och miljö efterlevs.

Tjänsten som mekaniker är ett konsultuppdrag med start snarast så ansök redan idag! Uppdraget sträcker sig till att börja med 6 månader men kan komma att bli längre alt ett övertag av kund.

Om dig
Vi söker dig som är social och trivs med att samarbeta med andra människor. Du är serviceinriktad och levererar mervärde för kunden. Vidare ser vi att du är lösningsorienterad, anpassningsbar, flexibel och har en mycket god förmåga att arbeta strukturerat. Du kan självständigt och med starkt fokus driva dina processer framåt, och du har god samarbetsförmåga.

Som mekaniker är det viktigt att du kommunikativ och ett krav är därför att du behärskar svenska och engelska flytande både i tal och skrift samt kan förstå och skriva instruktioner och föreskrifter. För tjänsten krävs B-körkort samt genomgår godkänd hälsokontroll och behörighetskontroll.

För att lyckas i rollen är det även viktigt att du:
• har god kännedom om el, elektronik, mekanik och dess komponenter
• kan läsa och förstå ritningar samt felsöka i el-system efter defekta komponenter
• har mycket god kunskap i schema- och ritningsläsning (kunskap i hur man utläser information och funktionalitet ur el-, pneumatik- och mjukvaruscheman, apparatlistor, testinstruktioner)
• har god kännedom om styr- och reglerteknik samt hydraulik och pneumatik.
• har kunskap i logisk uteslutningsmetodik och systematisk- och metodisk felsökning
• har kunskaper om rapportering av aktiviteter, tid och material

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Tågab
Tågåkeriet i Bergslagen AB (Tågab) är ett regionalt järnvägsföretag med Värmland och Bergslagen som "hemmaplan".
Det är Sveriges mest kompletta tågföretag med gods- och persontrafik samt egen verkstad i Kristinehamn. Företaget har ca 165 medarbetare. Verkstaden underhåller ca 35 egna lok, ca 200 gods- och personvagnar samt länståg.
Verkstaden utgör en tredjedel av företaget, i omsättning och antal anställda.
Underhåll utförs åt Region Värmland (länstrafiken ) och Vänertåg/SJ. Utöver detta hanteras eget underhåll samt större projekt med upprustning av bl. a diesellok från både Danmark och Norge. Specialiteter är bl. a radiostyrning och signalsystem.

Om Adecco
Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Adecco är ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort med mera För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Sara Pagré 054-771 85 47 alt [email protected]

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Tågtekniker, underhåll, el, automation, pneumatik, mekanik, Tågab, Adecco, Kristinehamn Visa mindre

Operativ inköpare

Ansök    Okt 8    Adecco Sweden AB    Inköpare
Om tjänsten Som Operativ Inköpare arbetar du med materialförsörjning till projekt inom nyförsäljning samt eftermarknad och du blir tilldelad ett antal leverantörer som du ansvarar för. Ditt huvudsakliga arbete består av att ta in offerter, säkerställa att våra inköpspriser ligger inom projektbudget samt placera inköpsordrar. I din roll ingår sedan att hantera uppkomna frågor gällande leveranser, i syfte att säkerställa leverans i tid och till korrekt pris,... Visa mer
Om tjänsten
Som Operativ Inköpare arbetar du med materialförsörjning till projekt inom nyförsäljning samt eftermarknad och du blir tilldelad ett antal leverantörer som du ansvarar för. Ditt huvudsakliga arbete består av att ta in offerter, säkerställa att våra inköpspriser ligger inom projektbudget samt placera inköpsordrar. I din roll ingår sedan att hantera uppkomna frågor gällande leveranser, i syfte att säkerställa leverans i tid och till korrekt pris, samt hantering av fakturor.

Du blir del av ett team som samarbetar nära i det dagliga arbetet, och förutom dina närmsta kollegor har du mycket kontakt med övriga funktioner inom Supply Chain, montage, projektledare samt reservdelssäljare. I din roll som Operativ Inköpare är det viktigt att du bidrar till att bygga goda relationer både internt med kollegor inom företaget samt externt med våra leverantörer.

Tjänsten som Operativ Inköpare är ett konsultuppdrag med start omgående och sträcker sig till och med 2022-08-31.

Om dig
Vi söker dig som har en akademisk utbildning med inriktning mot logistik och/eller ekonomi samt önskvärd erfarenhet av verkstadsindustri, logistik och inköpsarbete. Vi ser det även som positivt om du tidigare har arbetat i affärssystem. För att lyckas i rollen är förmåga att kommunicera både muntligt samt skriftligt på engelska ett krav.

Som person bör du vara duktig på att hantera många frågor parallellt samt skapa struktur och efterfölja företagets inköpsprocesser. Du är en lagspelare med god samarbetsförmåga som kan kommunicera på ett smidigt sätt. Du bör drivas av att resultatinriktat lösa uppkomna problem samt att du har en egen initiativförmåga som driver arbetet framåt.

Låter detta som en tjänst för dig? Sök tjänsten snarast, men senast 2021-10-24. Vår ambition är att tillsätta tjänsten omgående, urval och intervjuer kan därför påbörjas under ansökningstiden.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Sara Pagré Adecco 054 – 771 85 47

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Operativ Inköpare, Operations Buyer, Supply Chain, Kristinehamn, Värmland, Adecco Visa mindre

Drifttekniker, Kristinehamnsbostäder AB

Ansök    Okt 13    Adecco Sweden AB    Elingenjör
Om tjänsten Som drifttekniker här hos oss kommer du i huvudsak att arbeta med drift, underhåll, styr och regler. Detta sker främst inom vårt bolag inom industrifastigheter, men kommer även att innefatta bostadsbeståndet inom Kristinehamnsbostäder på sikt. Det tekniska arbetet i rollen kommer även att innebära installation, ventilation, el, sprinkler, tryckluft, brandlarm mm. Din roll är självständig, men du kommer att samarbeta med de leverantörer som vi h... Visa mer
Om tjänsten
Som drifttekniker här hos oss kommer du i huvudsak att arbeta med drift, underhåll, styr och regler. Detta sker främst inom vårt bolag inom industrifastigheter, men kommer även att innefatta bostadsbeståndet inom Kristinehamnsbostäder på sikt. Det tekniska arbetet i rollen kommer även att innebära installation, ventilation, el, sprinkler, tryckluft, brandlarm mm. Din roll är självständig, men du kommer att samarbeta med de leverantörer som vi har service- och samarbetsavtal med. Här får du även förmånen att arbeta nära våra hyresgäster, både kommersiella och privata. Tjänsten kommer också innebära arbete i Kristinehamnsbostäders bestånd som drifttekniker men även andra typer av reparationsarbete. Hos oss arbetar du dagtid från måndag till fredag. För att ta dig mellan de olika objekten i Kristinehamn med omnejd så har du tillgång till vår servicebil. Nuvarande i rollen kommer att gå i pension och vi söker nu en ersättare. Du rapporterar till fastighetschef.

I din roll som drifttekniker kommer andra arbetsuppgifter innebära:
- Reparationer, tex av vitvaror och VVS
- Ta emot och hantera felanmälningar
- Lägga in rutiner i digitala pärmar
- Delta i olika projekt, tex samordning vid ventilationsbyte eller energifrågor.

Tjänsten som drifttekniker är en tillsvidareanställning med start enligt överenskommelse.

Om dig
Vi söker dig som har yrkeserfarenhet från drift- och underhållsområdet med en teknisk kompetens inom styr- och regler. Du ska även ha en god grund inom ventilation och värme. Då resor ingår i tjänsten är B-körkort är ett krav.

Vill du ges en möjlighet att skapa din egen roll med frihet under ansvar? Har du ett intresse av att få driva egna frågor? Lockas du av utvecklingsmöjligheter? Då kan du vara den vi söker!

Är du en prestigelös person som har lätt för att samarbeta? Trivs du i en roll där du får ge service, underlätta kundens vardag och uppnå hög kundnöjdhet? Då kommer du att trivas här hos oss!

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Kristinehamnsbostäder AB (KRIBO)
Kristinehamnsbostäder är ett kommunalt bolag som skall verka på marknadens villkor. Bolagets verksamhet styrs ytterst av "Allbolagen", Aktiebolagslagen och Offentlighetsprincipen. Bolaget bildades 1995 och har sina rötter i de tidigare stiftelserna Bro och Malmen. Bolaget äger och förvaltar idag nästan 1400 bostäder, ett mindre antal lokaler, samt ett småföretagarcentrum. Bolagets anställda svarar för ledning och administration. Tillsyn, skötsel och felavhjälpande underhåll upphandlas på entreprenad.

Vår vision är att vara "Det goda bostadsbolaget". Det betyder att vi är professionella men också att vi tänker med hjärtat, att vi eftersträvar kundnöjdhet i varje möte med kunden, att det sociala ansvaret ska stå i fokus och att verksamheten ska genomsyras av ett äkta engagemang för kunden.
Våra värderingar; goda, unika, nytänkande och äkta ligger till grund för allt vi gör och hur vi gör det. Vi har en målstyrd verksamhet där vi sätter konkreta mål för att driva verksamheten framåt inom områdena för fastighetsbestånd, hyresgästinflytande, socialt ansvar, förvaltning och utveckling av bostadsområden samt hållbarhet (social, ekonomisk och ekologisk).

Om AB Kristinehamns Industrifastigheter (AKI)
Bolagets bestånd består i dag av Kroksvik 3:3 som är industrifastighet på ca 41180 kvm. I fastigheten finns ett antal hyresgäster som bedriver olika former av tillverkning. Marieberg 1:22 ca 1000 kvm som är vakant och Marieberg 1:31 som är ett småföretagarcentrum på ca 1400 kvm med ca 20 hyresgäster. Bolaget sköts och drivs av Kristinehamnsbostäders personal.

Om ansökan
Tjänsten har start omgående, så vänta inte med din ansökan, då rekryteringsarbetet med urval och intervjuer sker löpande. Vänligen bifoga CV och ett personligt brev där du beskriver dig själv, vad som lockar med tjänsten och vad du kan tillföra. Sista ansökningsdag är 2021-11-07. Ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) och ett problemlösningstest (Matrigma) som skickas till din mail efter att rekryteringskonsulten har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryteringskonsult går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du sedan är en av dem som går vidare kommer du att få en länk till en videointervju. De som går vidare efter videointervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryteringskonsult för en personlig intervju.
4. Ifall du är aktuell för tjänsten efter intervju med oss på Adecco kommer du att få träffa vår kund för en slutgiltig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult: Marianne Pettersson, tel 054-771 85 44.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Drifttekniker, Drift och underhåll, Styr och regler, El, ventilation, Värme, Industrifastigheter, Kristinehamnsbostäder, Kristinehamn, Värmland, Adecco Visa mindre

Spare Parts Coordinator, Kongsberg Maritime Sweden AB

Do you have a great deal of interest and experience from a technically and/or commercially oriented role? Are you attracted to co-operate with our team that supports our customers with spare parts around the world? Then we have the job for you! About the job and your workday An exciting opportunity has arisen as Spare Parts Coordinator to support our customers worldwide. You will be part of a team responsible for supporting our customers with offering and... Visa mer
Do you have a great deal of interest and experience from a technically and/or commercially oriented role? Are you attracted to co-operate with our team that supports our customers with spare parts around the world? Then we have the job for you!

About the job and your workday
An exciting opportunity has arisen as Spare Parts Coordinator to support our customers worldwide. You will be part of a team responsible for supporting our customers with offering and delivery of spare parts from our broad product portfolio. You will be responsible to plan, execute and follow up on spare part deliveries for our customers both locally and globally. You will do this in close co-operation with our technical departments, customer support, supply chain, planning, warehouse and logistics functions, as well as our operations and customers worldwide. The role is situated in Kristinehamn.

As Spare Parts Coordinator, you will be part of the Global Customer Support division which is responsible for Kongsberg Maritimes services, upgrades and support in the aftermarket. Our 2300 employees are present in 34 different countries around the world. During the operational lifetime of more than 30 000 installations, we ensure cost-efficient delivery of services, upgrades and spare parts in order to secure availability and predictability to our customers.

Your key accountabilities will be:
-Execute on customer requests for spare parts, as well as proactive sales initiatives
-Spare parts identification, from technical documentation and drawings
-Prepare quotes and order processing
-Plan and follow up on deliveries of spare parts
-Customer communications

About You
Qualifications and experience:
-Higher technical or commercial education
-Experience from technically and/or commercially oriented role
-High level of English, both written and oral
-Ability to read and understand technical documentation and drawings
-Experience in customer contact
-Product knowledge and knowledge of ERP Systems is advantageous
-Skills and knowledge in Excel and Incoterms rules are meritorious

In your daily work, we think that you:
-Act on own initiative, make things happen and accept responsibility for the results
-Adhere to company rules and procedures and execute plans with commitment and determination
-Use a methodical and systematic approach, plan ahead, define clear priorities and allocate resources effectively
-Communicate in a clear, precise and structured way
-Co-operate well with others, share knowledge, experience, information and support others in the pursuit of team goals

About Kongsberg Maritime Sweden AB
Kongsberg Maritime, a subsidiary of KONGSBERG, is a global marine technology company, providing innovative and reliable technology solutions for all marine industry sectors including: merchant, offshore, subsea and naval. Headquartered in Kongsberg, Norway, the company has manufacturing, sales and service facilities in 34 countries. Kongsberg Maritime is part of KONGSBERG, an international, knowledge-based group delivering high-technology systems and solutions to clients within the oil and gas industry, merchant marine, defence and aerospace. Kongsberg Martitime has a commitment in Sustainable Development Goals and for us, the oceans and marine resources are important. We therefore strive to develop products that help reduce emissions and damage to life below water.

Kongsberg Maritime in Kristinehamn consists of 265 engaged people working with sales, research, development, construction, service and assembly of market leading solutions.
At Kongsberg, we believe in tackling challenging problems and delivering extreme performance for extreme conditions. We do that through excellent products and services developed for delivering the greatest benefits to our customers. We believe that we can achieve world class solutions through dedicated people and continuous improvement of or our technology. We believe in a workplace characterized by diversity and together we can create a work environment that brings the best out of everyone. We are very positive that you want to contribute to our development, and that you want to develop within Kongsberg.

Interested?
Sounds like an employment that would suit you? Send in your application as soon as possible. Last day to apply is 23 january 2022.

If you have any questions regarding the recruitment process you are welcome to contact responsible recruiter: [email protected]

If you have questions regarding registration, please contact the support via [email protected]

Welcome with your application! Visa mindre

Orderadministratör till kund i Kristinehamn

Ansök    Aug 20    Adecco Sweden AB    Orderadministratör
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med orderhantering och administration? Är du redo för en ny utmaning? Då har vi på Adecco tjänsten för dig! Just nu söker vi en orderadministratör till en av våra kunder i Kristinehamn! Om tjänsten I tjänsten som orderadministratör kommer du att ta emot och registrera beställningar från kunder. Beställningarna kommer in via mail eller telefon. Vidare sköter du all administration kring den inkomna ordern. Du kan kom... Visa mer
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med orderhantering och administration? Är du redo för en ny utmaning? Då har vi på Adecco tjänsten för dig! Just nu söker vi en orderadministratör till en av våra kunder i Kristinehamn!

Om tjänsten
I tjänsten som orderadministratör kommer du att ta emot och registrera beställningar från kunder. Beställningarna kommer in via mail eller telefon. Vidare sköter du all administration kring den inkomna ordern. Du kan komma att få administrera bokning av frakt för beställningen och även följa upp leveransen av varorna till kunden. Till din hjälp har du affärssystemet Microsoft Dynamics AX. Du kommer att arbeta i en grupp om fyra personer.

I din roll som orderadministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Ta emot och registrera beställningar
- Administration och uppföljning kring beställningen
- Arbete i affärssystemet Microsoft Dynamics AX.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, som är van att arbeta administrativt och har god förståelse för arbetsprocesser samt affärssystem. Du har erfarenhet av att sälja gods/varor till kunder och har du erfarenhet av tullhantering är det meriterande. Du har som mål i ditt dagliga arbete att göra kunden framgångsrik, alltid ge god service och hjälpa andra människor med sina frågor.

Vidare ser vi att du är en social person och har lätt för att få kontakt med människor per telefon. Du är lösningsfokuserad och ser hellre möjligheter än hinder. Du är noggrann, effektiv, engagerad och serviceinriktad i ditt arbete. Du har ett tekniskt intresse och har du erfarenhet från byggprodukter är det meriterande.

Viktigt för tjänsten är:
- Tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
- Serviceinriktad
- Social och engagerad

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Tjänsten är tillsvidare och inleds med en tre månaders anställning hos Adecco. Då blir du anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos vår kund. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som orderadministratör är ett tillsvidare uppdrag som inleds med tre månaders anställning hos Adecco. Om allt går bra kommer du att anställas av kunden. Tjänsten har tillträde omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten har start omgående. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder vi även videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Michaela Bissman via [email protected]

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord

Orderadministratör, orderhantering, administration, Microsoft Dynamics AX, order, frakthantering, frakt, tullhantering. Visa mindre

Lagermedarbetare till Mapei

Ansök    Sep 16    Adecco Sweden AB    Truckförare
Om tjänsten Som lagermedarbetare kommer du att arbeta med orderplock, emballering samt lassa och lossa gods från lastbil. Du kommer att tillhöra ett team med 3 personer som arbetar tillsammans. I din roll som lagermedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: - Truckkörning - Orderplock - Emballering Tjänsten som lagerarbetare är en tillsvidareanställning (6 månaders provanställning) med start omgående. Om dig Vi söker dig som tidigare ... Visa mer
Om tjänsten
Som lagermedarbetare kommer du att arbeta med orderplock, emballering samt lassa och lossa gods från lastbil. Du kommer att tillhöra ett team med 3 personer som arbetar tillsammans.

I din roll som lagermedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Truckkörning
- Orderplock
- Emballering

Tjänsten som lagerarbetare är en tillsvidareanställning (6 månaders provanställning) med start omgående.

Om dig
Vi söker dig som tidigare har arbetat som lager/terminalarbetare och har erfarenhet av att köra truck. Du som söker ska ha truckutbildning typ A2, och B1.

Vidare ser vi att du är driven, initiativtagande och flexibel så att du kan hantera flera olika arbetsuppgifter under ett arbetspass. Då det finns fasta leveranstider och slingbilar som hämtar gods är det en fördel om du trivs att arbeta mot deadlines.

Viktigt för tjänsten är:
- Tidigare erfarenhet från lager/terminalarbete
- Truckkort typ A1, B1, B2

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Mapei

Mapei grundades i Milano 1937 och är en av världens största tillverkare av kemiska produkter till byggindustrin med en omsättning på ca 2,5 miljarder Euro. Koncernen har 82 produktionsanläggningar i 32 länder. Sedan 1996 finns Mapei representerat i Sverige med ca 25 anställda. Vår svenska kund-, order- och lageravdelning ligger i Kristinehamn, och huvudkontoret i Stockholm. Det svenska dotterbolaget befinner sig i en tillväxtfas med nybyggaranda.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Sara Pagré via telefon 054-771 85 47
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Lagermedarbetare, Lager, Lagerarbetare, Truckförare, Truck, Truckkort, Mapei, Adecco, Kristinehamn, Värmland Visa mindre

Redovisningsekonom till Kund i Kristinehamn

Ansök    Sep 15    Adecco Sweden AB    Redovisningsekonom
Om tjänsten I tjänsten som redovisningsekonom kommer du främst att arbeta med löpande redovisning samt hantering av leverantörsfakturor. Du kommer också att arbeta med in- och utbetalningar, momsredovisning, fakturering samt vara delaktig i månadsbokslut. Teamet består av tre personer och ni kommer därför ha mycket kontakt med och hjälpa varandra i ert arbete. Du kommer att arbeta i ett system som heter Microsoft Dynamics AX samt Excel. I ditt arbete komme... Visa mer
Om tjänsten
I tjänsten som redovisningsekonom kommer du främst att arbeta med löpande redovisning samt hantering av leverantörsfakturor. Du kommer också att arbeta med in- och utbetalningar, momsredovisning, fakturering samt vara delaktig i månadsbokslut. Teamet består av tre personer och ni kommer därför ha mycket kontakt med och hjälpa varandra i ert arbete. Du kommer att arbeta i ett system som heter Microsoft Dynamics AX samt Excel. I ditt arbete kommer du förutom att ha kontakt med dina kollegor på plats också ha mycket kontakt med kollegor i bland annat Stockholm och Norge.

I din roll som redovisningsekonom kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Leverantörsfakturahantering
- In- och utbetalningsregistrering
- Fakturering
- Löpande redovisning
- Månadsbokslut

Om dig
Vi söker dig som har en gymnasieutbildning inom ekonomi och tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Har du tidigare arbetat i ett företag som hanterar order är det meriterande och vi tror att det kommer att hjälpa dig i ditt arbete.

Vidare ser vi att du är en social och öppen person som har nära till skratt. Du är analytisk och reflekterande i ditt arbetssätt. Du är noggrann då det finns kritiska delar av arbetet som kräver det och du arbetar strukturerat.

Viktigt för tjänsten är:
- Utbildning inom ekonomi
- Erfarenhet från liknande arbete
- Strukturerad och noggrann i ditt arbete.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Sara Pagré via 054-771 85 47

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Ekonomijobb, Redovisningsekonom, Adecco, Värmland, Ekonomi, Ekonom, Redovisning Visa mindre

Ekonomiassistent till kund i Kristinehamn

Ansök    Jun 11    Adecco Sweden AB    Ekonomiassistent
Om tjänsten I tjänsten som ekonomiassistent kommer du att arbeta med hantering av leverantörsfakturor. Här gäller det att matcha fakturor mot lagda order. Du kommer också att arbeta med inbetalningsregistrering och fakturering. Teamet består av tre personer och ni kommer ha mycket kontakt och hjälpa varandra i ert arbete. Du kommer att arbeta i ett system som heter Microsoft Dynamics AX samt Excel. I ditt arbete kommer du förutom att ha kontakt med dina ko... Visa mer
Om tjänsten
I tjänsten som ekonomiassistent kommer du att arbeta med hantering av leverantörsfakturor. Här gäller det att matcha fakturor mot lagda order. Du kommer också att arbeta med inbetalningsregistrering och fakturering. Teamet består av tre personer och ni kommer ha mycket kontakt och hjälpa varandra i ert arbete. Du kommer att arbeta i ett system som heter Microsoft Dynamics AX samt Excel. I ditt arbete kommer du förutom att ha kontakt med dina kollegor på plats också ha mycket kontakt med kollegor i bland annat Stockholm.

I din roll kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Leverantörsfakturahantering
- Inbetalningsregistrering
- Fakturering

Om dig
Vi söker dig som har en gymnasieutbildning inom ekonomi och tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Har du tidigare arbetat i ett företag som hanterar order är det meriterande och vi tror att det kommer att hjälpa dig i ditt arbete.

Vidare ser vi att du är en social och öppen person som har nära till skratt. Du är analytisk och reflekterande i ditt arbetssätt. Du är noggrann då det finns kritiska delar av arbetet som kräver det och du arbetar strukturerat.

Viktigt för tjänsten är:
- Utbildning inom ekonomi
- Erfarenhet från liknande arbete
- Strukturerad och noggrann i ditt arbete.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Michaela Bissman via 073-684 70 79

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Ekonomijobb, ekonomiassistent, Adecco, Värmland, ekonomi, ekonom Visa mindre

Orderadministratör till kund i Kristinehamn

Ansök    Feb 8    Adecco Sweden AB    Orderadministratör
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med orderhantering och administration? Är du redo för en ny utmaning? Då har vi på Adecco tjänsten för dig! Just nu söker vi en orderadministratör till en av våra kunder i Kristinehamn! Om tjänsten I tjänsten som orderadministratör kommer du att ta emot och registrera beställningar från kunder. Beställningarna kommer i huvudsak in via mail men beställningar via telefon förekommer också. Vidare sköter du all adminis... Visa mer
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med orderhantering och administration? Är du redo för en ny utmaning? Då har vi på Adecco tjänsten för dig! Just nu söker vi en orderadministratör till en av våra kunder i Kristinehamn!

Om tjänsten
I tjänsten som orderadministratör kommer du att ta emot och registrera beställningar från kunder. Beställningarna kommer i huvudsak in via mail men beställningar via telefon förekommer också. Vidare sköter du all administration kring den inkomna ordern och till din hjälp har du affärssystemet Microsoft Dynamics AX. Du kommer att ingå i ett team som tillsammans arbetar för att orderhanteringen flyter på.

I din roll som orderadministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Ta emot och registrera beställningar
- Administration kring beställningen
- Arbete i affärssystemet Microsoft Dynamics AX.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, som är van att arbeta administrativt och har god förståelse för arbetsprocesser samt affärssystem. Du har som mål i ditt dagliga arbete att göra kunden framgångsrik, alltid ge god service och hjälpa andra människor med sina frågor.

Vidare ser vi att du är en social person och har lätt för att få kontakt med människor per telefon. Du är lösningsfokuserad och ser hellre möjligheter än hinder. Du är noggrann, effektiv, engagerad och serviceinriktad i ditt arbete. Har du erfarenhet från byggprodukter är det meriterande.

Viktigt för tjänsten är:
- Tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
- Serviceinriktad
- Social och engagerad

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som orderadministratör är ett konsultuppdrag med tillträde 12 april 2021. Till att börja med är uppdraget på ca 4 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten har start 12 april 2021. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök". OBSERVERA! Ansökningstiden har kortats till söndagen 21 februari!

1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder vi även videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Michaela Bissman via [email protected]

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

OBSERVERA! Ansökningstiden har kortats till söndagen 21 februari!

Välkommen med din ansökan!

Sökord

Orderadministratör, orderhantering, administration, Microsoft Dynamics AX, order. Visa mindre

Orderadministratör till kund i Kristinehamn

Ansök    Jul 2    Adecco Sweden AB    Orderadministratör
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med orderhantering och administration? Är du redo för en ny utmaning? Då har vi på Adecco tjänsten för dig! Just nu söker vi en orderadministratör till en av våra kunder i Kristinehamn! Om tjänsten I tjänsten som orderadministratör kommer du att ta emot och registrera beställningar från kunder. Beställningarna kommer i huvudsak in via mail men beställningar via telefon förekommer också. Vidare sköter du all adminis... Visa mer
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med orderhantering och administration? Är du redo för en ny utmaning? Då har vi på Adecco tjänsten för dig! Just nu söker vi en orderadministratör till en av våra kunder i Kristinehamn!

Om tjänsten
I tjänsten som orderadministratör kommer du att ta emot och registrera beställningar från kunder. Beställningarna kommer i huvudsak in via mail men beställningar via telefon förekommer också. Vidare sköter du all administration kring den inkomna ordern och till din hjälp har du affärssystemet Microsoft Dynamics AX. Du kommer att ingå i ett team som tillsammans arbetar för att orderhanteringen flyter på.

I din roll som orderadministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Ta emot och registrera beställningar
- Administration kring beställningen
- Arbete i affärssystemet Microsoft Dynamics AX.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, som är van att arbeta administrativt och har god förståelse för arbetsprocesser samt affärssystem. Du har som mål i ditt dagliga arbete att göra kunden framgångsrik, alltid ge god service och hjälpa andra människor med sina frågor.

Vidare ser vi att du är en social person med ett intresse för teknik och har lätt för att få kontakt med människor per telefon. Du är lösningsfokuserad och ser hellre möjligheter än hinder. Du är noggrann, effektiv, engagerad och serviceinriktad i ditt arbete. Har du erfarenhet från byggprodukter är det meriterande.

Viktigt för tjänsten är:
- Tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
- Serviceinriktad
- Social och engagerad

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som orderadministratör är ett konsultuppdrag med tillträde omgående. Uppdraget löper tillsvidare med möjligt övertag av kunden. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten har start omgående. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder vi även videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Michaela Bissman via [email protected]

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord

Orderadministratör, orderhantering, administration, Microsoft Dynamics AX, order. Visa mindre

Student sökes till lagerjobb

Ansök    Dec 22    Adecco Sweden AB    Lagerarbetare
Är du student och har erfarenhet av arbete inom lager och logistik? Gillar du fysiskt arbete med högt tempo? Då har vi på Adecco tjänsten för dig! Just nu söker vi en student för extraarbete inom lager hos en av våra kunder i Kristinehamn! Om tjänsten I den här rollen kommer du att arbeta med materialplock och packning av komponenter vilket är det sista steget i vår kunds packningsprocess. I packningsprocessen ingår hantering av enklare verktyg så som så... Visa mer
Är du student och har erfarenhet av arbete inom lager och logistik? Gillar du fysiskt arbete med högt tempo? Då har vi på Adecco tjänsten för dig! Just nu söker vi en student för extraarbete inom lager hos en av våra kunder i Kristinehamn!

Om tjänsten

I den här rollen kommer du att arbeta med materialplock och packning av komponenter vilket är det sista steget i vår kunds packningsprocess. I packningsprocessen ingår hantering av enklare verktyg så som såg och skruvdragare. Du arbetar dagligen i vår kunds affärssystem vilket innebär att du både hanterar ordrar i systemet samtidigt som du är den som praktiskt sköter packningen. Tjänsten är förlagd under dagtid.

I din roll som lagermedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Truckkörning
- Traverskörning
- Materialplock

Om dig

Vi söker dig som studerar och ser gärna att du har minst två år kvar av dina studier. Du har truckkort med behörighet A och B samt traverskort. Vidare söker vi dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som inte räds fysiskt arbete. Arbetet sker i högt tempo och det är därför viktigt att du trivs med den typen av arbete. Viktigt för tjänsten är att du behärskar engelska väl i text.

Vidare ser vi att du är en driven, lyhörd och energisk person som är trivs med att arbeta självständigt.

Viktigt för tjänsten är:
- Att du har erfarenhet av liknande arbete
- Att du behärskar engelska väl i text
- Att du har truckkort A och B.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco

Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen

Tjänsten som studentkonsult är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående.
Som konsult får du en anställning i Adecco Student AB. Vi erbjuder extrajobb för dig som är studerande, pensionär eller av någon annan anledning vill arbeta extra.
Du får ett ramavtal i Adecco Student AB.

Timlönen är alltid minst enligt de avtal som gäller på arbetsmarknaden.?Semesterersättning tillkommer och betalas ut i samband med lönen. Vid arbete under kvällar, helger och nätter tillkommer OB-tillägg enligt rådande kollektivavtal.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer.?Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina?personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan

Tjänsten har start omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder vi även videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Michaela Bissman, 073-684 70 79

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord

Studentjobb, lager, logistik, truck, travers, extraarbete, extrajobb, Adecco. Visa mindre

Adecco söker erfaren ekonom

Ansök    Jan 21    Adecco Sweden AB    Finansekonom
Om tjänsten Som ekonom kommer du att arbeta med budget, prognoser och bokslut samt andra kvalificerade uppgifter som utredningar av ekonomisk karaktär och statistik. I din roll som Ekonom kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: - Bokföring - Rättningar - Månadsuppföljning - Framtagande av statistik till SCB Tjänsten som Ekonom är ett konsultuppdrag med start omgående till och med 2020-03-31 med stor möjlighet till förlängning. Arbetet kommer  ... Visa mer
Om tjänsten
Som ekonom kommer du att arbeta med budget, prognoser och bokslut samt andra kvalificerade uppgifter som utredningar av ekonomisk karaktär och statistik.

I din roll som Ekonom kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Bokföring
- Rättningar
- Månadsuppföljning
- Framtagande av statistik till SCB

Tjänsten som Ekonom är ett konsultuppdrag med start omgående till och med 2020-03-31 med stor möjlighet till förlängning. Arbetet kommer  delvis ske på plats och delvis hemma. Introduktion och arbetets upplägg kommer att planeras i samband med uppdragets start.

Om dig
Vi söker dig som har akademisk examen med inriktning mot ekonomi alternativt motsvarande kompetens som bedöms som likvärdig. Du har ett par års arbetslivserfarenhet, vana att arbeta i större standardiserade ekonomisystem, och som snabbt kommer in i arbetsuppgifterna.

Som person är du drivande, noggrann och har en god analytisk förmåga. Du har lätt för att samarbeta och bygga relationer både internt och externt. Vidare ser vi att du kan ta egna initiativ, har god kommunikationsförmåga och skapar förtroendefulla relationer till andra. Det är viktigt att du kan arbeta självständigt och att du är strukturerad i ditt arbete.

Viktigt för tjänsten är:
- Erfarenhet av redovisning
- Goda kunskaper i MS Office
- Goda kunskaper i Raindance eller liknande bokföringssystem
- Tidigare erfarenhet från kommunal eller statligverksamhet är meriterande

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Sara Pagré via Adecco 054 – 771 85 47 alt [email protected]

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Ekonom, Redovisning, Raindance, Kristinehamn, Värmland, Adecco Visa mindre

Student sökes till lagerjobb

Ansök    Dec 2    Adecco Sweden AB    Lagerarbetare
Är du student och har erfarenhet av arbete inom lager och logistik? Gillar du fysiskt arbete med högt tempo? Då har vi på Adecco tjänsten för dig! Just nu söker vi en student för extraarbete inom lager hos en av våra kunder i Kristinehamn! Om tjänsten I den här rollen kommer du att arbeta med materialplock och packning av komponenter vilket är det sista steget i vår kunds packningsprocess. I packningsprocessen ingår hantering av enklare verktyg så som så... Visa mer
Är du student och har erfarenhet av arbete inom lager och logistik? Gillar du fysiskt arbete med högt tempo? Då har vi på Adecco tjänsten för dig! Just nu söker vi en student för extraarbete inom lager hos en av våra kunder i Kristinehamn!

Om tjänsten

I den här rollen kommer du att arbeta med materialplock och packning av komponenter vilket är det sista steget i vår kunds packningsprocess. I packningsprocessen ingår hantering av enklare verktyg så som såg och skruvdragare. Du arbetar dagligen i vår kunds affärssystem vilket innebär att du både hanterar ordrar i systemet samtidigt som du är den som praktiskt sköter packningen. Tjänsten är förlagd under dagtid.

I din roll som lagermedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Truckkörning
- Traverskörning
- Materialplock

Om dig

Vi söker dig som studerar och ser gärna att du har minst två år kvar av dina studier. Du har truckkort med behörighet A och B samt traverskort. Vidare söker vi dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som inte räds fysiskt arbete. Arbetet sker i högt tempo och det är därför viktigt att du trivs med den typen av arbete. Viktigt för tjänsten är att du behärskar engelska väl i text.

Vidare ser vi att du är en driven, lyhörd och energisk person som är trivs med att arbeta självständigt.

Viktigt för tjänsten är:
- Att du har erfarenhet av liknande arbete
- Att du behärskar engelska väl i text
- Att du har truckkort A och B.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco

Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen

Tjänsten som studentkonsult är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående.
Som konsult får du en anställning i Adecco Student AB. Vi erbjuder extrajobb för dig som är studerande, pensionär eller av någon annan anledning vill arbeta extra.
Du får ett ramavtal i Adecco Student AB.

Timlönen är alltid minst enligt de avtal som gäller på arbetsmarknaden.?Semesterersättning tillkommer och betalas ut i samband med lönen. Vid arbete under kvällar, helger och nätter tillkommer OB-tillägg enligt rådande kollektivavtal.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer.?Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina?personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan

Tjänsten har start omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder vi även videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Michaela Bissman, 073-684 70 79

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord

Studentjobb, lager, logistik, truck, travers, extraarbete, extrajobb, Adecco. Visa mindre

Student till Lagerjobb

Ansök    Okt 23    Adecco Sweden AB    Lagerarbetare
Är du student och har erfarenhet av arbete inom lager och logistik? Gillar du fysiskt arbete med högt tempo? Då har vi på Adecco tjänsten för dig! Just nu söker vi en student för extraarbete inom lager hos en av våra kunder i Kristinehamn! Om tjänsten I den här rollen kommer du att arbeta med materialplock och packning av komponenter vilket är det sista steget i vår kunds packningsprocess. I packningsprocessen ingår hantering av enklare verktyg så som såg... Visa mer
Är du student och har erfarenhet av arbete inom lager och logistik? Gillar du fysiskt arbete med högt tempo? Då har vi på Adecco tjänsten för dig! Just nu söker vi en student för extraarbete inom lager hos en av våra kunder i Kristinehamn!

Om tjänsten
I den här rollen kommer du att arbeta med materialplock och packning av komponenter vilket är det sista steget i vår kunds packningsprocess. I packningsprocessen ingår hantering av enklare verktyg så som såg och skruvdragare. Du arbetar dagligen i vår kunds affärssystem vilket innebär att du både hanterar ordrar i systemet samtidigt som du är den som praktiskt sköter packningen. Tjänsten är förlagd under dagtid.

I din roll som lagermedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Truckkörning
- Traverskörning
- Materialplock

Om dig
Vi söker dig som studerar och ser gärna att du har minst två år kvar av dina studier. Du har truckkort med behörighet A och B samt traverskort. Vidare söker vi dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som inte räds fysiskt arbete. Arbetet sker i högt tempo och det är därför viktigt att du trivs med den typen av arbete. Viktigt för tjänsten är att du behärskar engelska väl i text.

Vidare ser vi att du är en driven, lyhörd och energisk person som är trivs med att arbeta självständigt.

Viktigt för tjänsten är:
- Att du har erfarenhet av liknande arbete
- Att du behärskar engelska väl i text
- Att du har truckkort A och B.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som studentkonsult är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående.
Som konsult får du en anställning i Adecco Student AB. Vi erbjuder extrajobb för dig som är studerande, pensionär eller av någon annan anledning vill arbeta extra.
Du får ett ramavtal i Adecco Student AB.

Timlönen är alltid minst enligt de avtal som gäller på arbetsmarknaden.?Semesterersättning tillkommer och betalas ut i samband med lönen. Vid arbete under kvällar, helger och nätter tillkommer OB-tillägg enligt rådande kollektivavtal.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer.?Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina?personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten har start omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder vi även videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Michaela Bissman, 073-684 70 79

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Studentjobb, lager, logistik, truck, travers, extraarbete, extrajobb, Adecco. Visa mindre

Projektledare till inköp

Ansök    Sep 29    Adecco Sweden AB    Inköpare
Vill du jobba inom inköp? Har du en utbildning inom industriell ekonom eller logistik? Då kan den här tjänsten var något för dig! Om tjänsten Vi söker för kundsräkning en projektledare till ett föräldravikariat. Du kommer tillhöra kundens Supply chain och du arbetar med att koordinera pågående aktiviteter inom source change-processen, det vill säga byte av leverantör. Som projektledare  har du ett nära samarbete med kundens kvalitetsteam och dess strate... Visa mer
Vill du jobba inom inköp? Har du en utbildning inom industriell ekonom eller logistik? Då kan den här tjänsten var något för dig!

Om tjänsten
Vi söker för kundsräkning en projektledare till ett föräldravikariat. Du kommer tillhöra kundens Supply chain och du arbetar med att koordinera pågående aktiviteter inom source change-processen, det vill säga byte av leverantör.

Som projektledare  har du ett nära samarbete med kundens kvalitetsteam och dess strateger i att följa upp hur respektive aktivitet inom source change fortlöper. Du är den som ansvarar för att samla denna gruppering, följa upp status, dokumentera arbetet och hålla i interna möten vid source change. Utifrån detta möte koordinerar du sedan actions till respektive område och säkerställer samtidigt att vi klarar utsatta leveranstider. Du har även viktiga interface till övriga inom Supply chain samt andra funktioner på företaget både lokalt och globalt. Rollen innebär även externa interface med exempelvis leverantörer.

Source change-processen är väldefinierad och arbetsgången är utformad för att vara kompatibel, du förväntas därmed följa nuvarande struktur. För att lyckas i detta får du introduktion i source change-processen samt supply chain. Resor till leverantörer kan förekomma, men det är inget som är aktuellt i dagsläget.

Om dig
Vi söker dig som har en universitetsutbildning inom industriell ekonomi, logistik eller liknande. Har du ett par års arbetslivserfarenhet från liknande roll, gärna inom projektledning är det meriterande. Då kunden är ett internationellt företag är det viktigt att du har en god förmåga att tala och skiva engelska.

Viktigt för tjänsten är:
- att du har en förmåga att driva dig själv och andra i rätt riktning
- att du har ett strukturerat arbetssätt och förmåga att följa processer
- att du har en god samarbetsförmåga och smidig kommunikation

Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.

Om Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Att vara konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård

Om anställningen
Tjänsten som projektledare är en visstidsanställning med start omgående och den löper på i ca 1 år.

Om ansökan
Tjänsten har start omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

Vänligen notera att vi i våra processer använder videointervjuer,tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Sara Pagré via 054-771 85 47 alt [email protected]

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Projektledare, inköp, Supply chain, industriell ekonomi, Logistik, Adecco, Kristinehamn, jobbjustnu Visa mindre

Extrajobb för student till Lagerarbete

Ansök    Aug 27    Adecco Sweden AB    Lagerarbetare
Har du erfarenhet av lager och logistik? Är du ute efter ett jobb vid sidan av studierna? Då har vi på Adecco tjänsten för dig! Nu söker vi en lagerarbetare till en av våra kunder i Kristinehamn! Om tjänsten I den här rollen kommer du att arbeta med materialplock och packning av komponenter vilket är det sista steget i vår kunds packningsprocess. I packningsprocessen ingår hantering av enklare verktyg så som såg och skruvdragare. Du arbetar dagligen i vår... Visa mer
Har du erfarenhet av lager och logistik? Är du ute efter ett jobb vid sidan av studierna? Då har vi på Adecco tjänsten för dig! Nu söker vi en lagerarbetare till en av våra kunder i Kristinehamn!

Om tjänsten
I den här rollen kommer du att arbeta med materialplock och packning av komponenter vilket är det sista steget i vår kunds packningsprocess. I packningsprocessen ingår hantering av enklare verktyg så som såg och skruvdragare. Du arbetar dagligen i vår kunds affärssystem vilket innebär att du både hanterar ordrar i systemet samtidigt som du är den som praktiskt sköter packningen. Tjänsten är förlagd under dagtid.

I din roll som lagertekniker kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Truckkörning
- Traverskörning
- Materialplock

Om dig
Vi söker dig som har truckkort A+B och traverskort samt erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Detta är ett fysiskt arbete med högt arbetstempo, därför är det viktigt att du trivs med den typen av arbete. Vi tror att du som söker tjänsten är en driven, självständig, lyhörd och energisk person.

Viktigt för tjänsten är:
- Truckkort A+B
- Traverskort (meriterande)

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som lagerarbetare är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Vi ser gärna att du har minst 2 år kvar av dina studier. Som konsult får du en anställning i Adecco Student. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten har start omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Sara Pagré via 054 – 771 85 47.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
[email protected] alt. via tel: 08 - 598 98

Sökord
Lagerarbetare, truckförare, truckkort, lager, student, KAU, Karlstads Universitet, adecco, Kristinehamn, Värmland Visa mindre

Orderadministratör till kund i Kristinehamn

Ansök    Maj 9    Adecco Sweden AB    Orderadministratör
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med order och administration? Är du redo för nästa utmaning? Då har vi på Adecco tjänsten för dig! Nu söker vi en orderadministratör till en av våra kunder i Kristinehamn! Om tjänsten I tjänsten som orderadministratör kommer du att ta emot och registrera beställningar från kunder. Vidare sköter du all administration kring ordern och till din hjälp har du affärssystemet Microsoft Dynamics AX. Hantering av eventuella... Visa mer
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med order och administration? Är du redo för nästa utmaning? Då har vi på Adecco tjänsten för dig! Nu söker vi en orderadministratör till en av våra kunder i Kristinehamn!

Om tjänsten
I tjänsten som orderadministratör kommer du att ta emot och registrera beställningar från kunder. Vidare sköter du all administration kring ordern och till din hjälp har du affärssystemet Microsoft Dynamics AX. Hantering av eventuella reklamationer, viss fakturering samt övriga supportärenden ingår också i dina arbetsuppgifter. Arbetstiderna är måndag-fredag 08.00-17.00.

Om dig
Vi söker dig som tidigare har arbetat med liknande arbetsuppgifter, där du är van vid att arbeta administrativt och har god förståelse för arbetsprocesser samt olika affärssystem. Som person är du noggrann, effektiv, engagerad och serviceinriktad. I ditt dagliga arbete har du som mål att göra kunden framgångsrik, alltid ge god service och hjälpa andra med sina frågor. Du är social och har lätt att få kontakt med människor per telefon. Du är lösningsorienterad och ser hellre möjligheter än hinder. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som orderadministratör är ett konsultuppdrag med start omgående. Till att börja med är uppdraget på sex månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. För rätt person finns stora möjligheter att tjänsten övergår till en anställning hos vår kund.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Adam Fransson Mörk via [email protected] eller 054-7718552.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Contract & Shipping Coordinator till Kongsberg Maritime

Ansök    Nov 8    Adecco Sweden AB    Transportplanerare
Om tjänsten Vi söker nu dig som vill arbeta i rollen Contract & Shipping Coordinator på vår kontraktsavdelning. I rollen har du främst fokus på skeppningskoordinering. Kongsbergs operativa skeppningsfunktion hanteras av DHL på siten, som skeppningskoordinator är du sammanhållande av sitens övergripande skeppningsprocess och kontaktperson mellan DHL både lokalt och globalt. Här har du även en rådgivande funktion inom logistik såsom leveransvillkor och tullr... Visa mer
Om tjänsten
Vi söker nu dig som vill arbeta i rollen Contract & Shipping Coordinator på vår kontraktsavdelning. I rollen har du främst fokus på skeppningskoordinering. Kongsbergs operativa skeppningsfunktion hanteras av DHL på siten, som skeppningskoordinator är du sammanhållande av sitens övergripande skeppningsprocess och kontaktperson mellan DHL både lokalt och globalt. Här har du även en rådgivande funktion inom logistik såsom leveransvillkor och tullregler samt att du har kontakt med vår finansfunktion i faktura- och intrastatfrågor samt hanterar administration kring detta.

Tjänsten som Contract & Shipping Coordinator är ett föräldravikariat på 15 månader med start 13/1-2020.

Om dig
Vi söker dig som är serviceinriktad och lockas av att få samverka med olika avdelningar/funktioner. Du bör ha en fallenhet för struktur, noggrannhet och en positiv inställning till att lösa verksamhetens utmaningar. Du är en ansvarstagande doer som slutför uppgifter i tid enligt uppsatta mål.

Viktigt för tjänsten är:

- Erfarenhet från logistikbranschen, transportförsäkringar, leveransvillkor, tullregler (import och export), intrastat och Letter of Credit
- Gedigen och dokumenterad erfarenhet av arbete i affärssystem, önskvärt BAAN
- Goda kunskaper i engelska i tal och skrift

Om Kongsberg Maritime
Kongsberg Maritime är ett globalt teknologiskt företag som skapar innovativa och pålitliga lösningar för kunder inom den marina sektorn. Tillsammans är vi 7600 anställda placerade i 34 länder och har levererat produkter till över 30 000 fartyg. Vi har funnits i Kristinehamn i 170 år och år 1937 började vi leverera fartygspropellrar under namnet KAMEWA. Vår verksamhet består av 250 anställda och omfattar sälj, utveckling, forskning, konstruktion och service av propellrar, vattenjet, POD-system samt kontrollsystem. Vi finns på den globala marina marknaden och där levererar vi produkter i världsklass.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Adam Fransson Mörk via 054-7718552 eller [email protected]

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Shipping, logistik, incoterms, Kongsberg, Adecco, Kristinehamn Visa mindre

Utbildningskoordinator till Kongsberg Maritime

Om tjänsten Som utbildningskoordinator på Kongsberg kommer du att fungera som "spindeln i nätet" på deras trainingavdelning. Du kommer att planera och strukturera upp kurser för såväl externa kunder som intern personal och det är även du som tar emot deltagarna och visar dem till rätta. Vidare ser du till att allt flyter på vad gäller bokning av hotell, transportförslag, datum etc. I din roll som utbildningskoordinator kommer dina arbetsuppgifter också in... Visa mer
Om tjänsten
Som utbildningskoordinator på Kongsberg kommer du att fungera som "spindeln i nätet" på deras trainingavdelning. Du kommer att planera och strukturera upp kurser för såväl externa kunder som intern personal och det är även du som tar emot deltagarna och visar dem till rätta. Vidare ser du till att allt flyter på vad gäller bokning av hotell, transportförslag, datum etc.

I din roll som utbildningskoordinator kommer dina arbetsuppgifter också innebära:

- Orderadministration
- Fakturering
- Förberedande av konferenslokaler

Tjänsten som utbildningskoordinator är ett konsultuppdrag på 75-80% med start omgående.

Om dig
Du som har tidigare erfarenheter av liknande arbetsuppgifter kommer att trivas bra här samtidigt som du får en chans att utvecklas och ta nya kliv. Dina goda kunskaper i Officepaketet och Baan samt dina kunskaper i svenska och engelska, såväl tal som skrift, kommer att komma till användning i din nya roll. Som person är du självgående, du är inte rädd för att ta initiativ samtidigt som du är flexibel och noggrann och du trivs i en utåtriktad roll.

Viktigt för tjänsten är:

- Flexibilitet
- Struktur

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Kongsberg Maritime
Kongsberg Maritime är ett globalt teknologiskt företag som skapar innovativa och pålitliga lösningar för kunder inom den marina sektorn. Tillsammans är vi 7600 anställda placerade i 34 länder och har levererat produkter till över 30 000 fartyg. Vi har funnits i Kristinehamn i 170 år och år 1937 började vi leverera fartygspropellrar under namnet KAMEWA. Vår verksamhet består av 250 anställda och omfattar sälj, utveckling, forskning, konstruktion och service av propellrar, vattenjet, POD-system samt kontrollsystem. Vi finns på den globala marina marknaden och där levererar vi produkter i världsklass.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Adam Fransson Mörk via 054-7718552 eller [email protected] 

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
koordinator, administratör, orderadministration, bokningar, Kongsberg, Adecco, Kristinehamn Visa mindre

Lagerarbetare till sommarjobb

Ansök    Apr 3    Adecco Sweden AB    Lagerarbetare
Har du erfarenhet av lager och logistik? Är du ute efter ett sommarjobb? Då har vi på Adecco tjänsten för dig! Nu söker vi en lagerarbetare till en av våra kunder i Kristinehamn! Om tjänsten I den här rollen kommer du att arbeta med materialplock och packning av komponenter vilket är det sista steget i vår kunds packningsprocess. I packningsprocessen ingår hantering av enklare verktyg så som såg och skruvdragare. Du arbetar dagligen i vår kunds affärssyst... Visa mer
Har du erfarenhet av lager och logistik? Är du ute efter ett sommarjobb? Då har vi på Adecco tjänsten för dig! Nu söker vi en lagerarbetare till en av våra kunder i Kristinehamn!

Om tjänsten
I den här rollen kommer du att arbeta med materialplock och packning av komponenter vilket är det sista steget i vår kunds packningsprocess. I packningsprocessen ingår hantering av enklare verktyg så som såg och skruvdragare. Du arbetar dagligen i vår kunds affärssystem vilket innebär att du både hanterar ordrar i systemet samtidigt som du är den som praktiskt sköter packningen. Tjänsten är förlagd under dagtid.

I din roll som lagertekniker kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Truckkörning
- Traverskörning
- Materialplock

Om dig
Vi söker dig som har truckkort A+B och traverskort samt erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Detta är ett fysiskt arbete med högt arbetstempo, därför är det viktigt att du trivs med den typen av arbete. Vi tror att du som söker tjänsten är en driven, självständig, lyhörd och energisk person.

Viktigt för tjänsten är:
- Truckkort A+B
- Traverskort

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som lagerarbetare är ett konsultuppdrag med tillsättning 20/6-2019. Uppdraget beräknas pågå under 4 veckor. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten har start omgående. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Adam Fransson Mörk via 054-7718552 eller [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Lagerarbetare, truckförare, truckkort, lager, adecco, Kristinehamn, Värmland Visa mindre