Lediga jobb Experis AB i Kristinehamn

Se alla lediga jobb från Experis AB i Kristinehamn. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Kristinehamn som finns inom det yrket.

Verkstadschef till Tågab

Ansök    Okt 12    Experis AB    Verkstadschef
Tågåkeriet i Bergslagen AB (Tågab) är ett regionalt järnvägsföretag med Värmland och Bergslagen som "hemmaplan". Det är Sveriges mest kompletta tågföretag med gods- och persontrafik samt egen verkstad i Kristinehamn. Företaget har ca 165 medarbetare. Verkstaden underhåller ca 35 egna lok, ca 200 gods- och personvagnar samt länståg. Se även www.tagakeriet.se Arbetsbeskrivning Vill du ha ett meningsfullt jobb där du kan vara med och påverka framtiden för j... Visa mer
Tågåkeriet i Bergslagen AB (Tågab) är ett regionalt järnvägsföretag med Värmland och Bergslagen som "hemmaplan". Det är Sveriges mest kompletta tågföretag med gods- och persontrafik samt egen verkstad i Kristinehamn. Företaget har ca 165 medarbetare. Verkstaden underhåller ca 35 egna lok, ca 200 gods- och personvagnar samt länståg. Se även www.tagakeriet.se

Arbetsbeskrivning
Vill du ha ett meningsfullt jobb där du kan vara med och påverka framtiden för järnvägen? Då kan det vara dig vi letar efter! Vi söker en driven och engagerad chef för vår verkstad, med stort miljötänk!

Som Verkstadschef kommer du att leda och ha produktionsansvar för ett verkstadsområde med totalt 60 medarbetare varav 6 underställda chefer . Du ingår i företagets ledningsgrupp och rapporterar till VD.

Verkstaden utgör en tredjedel av företaget, i omsättning och antal anställda. Underhåll utförs åt Region Värmland (länstrafiken ) och Vänertåg/SJ. Utöver detta hanteras eget underhåll samt större projekt med upprustning av bl. a diesellok från både Danmark och Norge. Specialiteter är bl. a radiostyrning och signalsystem.

Rollen som verkstadschef och ansvarig för den operationella delen av verksamheten innebär arbete i en miljö med väl beprövad utrustning men med fokus på avancerade produkter. Arbetet innebär också ett ansvar för att utveckla dina chefer och medarbetare inom ramen för att möta de högt ställda kraven på säkerhet, kvalitet och leverans med rätt kompetens. Detta görs genom närvarande ledarskap och strategiska aktiviteter i linje med Tågabs övergripande mål.

Tjänsten som verkstadschef innebär ett utmanande och samtidigt utvecklande arbete, där du blir en del av ett härligt gäng!

Tjänsten är på heltid, planerad start under våren 2022.

Vem är du?
För att trivas och nå framgång i rollen som Verkstadschef är det viktigt att du har brinnande intresse för ledarskap och teknik. Vi söker en person med ett starkt och tryggt ledarskap som ser värdet i att tillbringa stor del av tiden ute i verksamheten och har förmågan att nå resultat genom sina gruppchefer. Du bidrar med en kreativitet och ett engagemang med vilja att utveckla dig själv, dina medarbetare och din verksamhet.

Vidare så ser vi att du;

* Har ett stort tekniskt intresse och någon form av ingenjörsutbildning
* Har flera års dokumenterad erfarenhet av chefskap och personalansvar.
* Har goda kunskaper i svenska och engelska, då tjänsten innebär ett brett kontaktnät både nationellt och internationellt.
* Är innovativ och kan/vågar bidra till utvecklandet av framtida arbetsrutiner
* Har du erfarenhet från järnväg eller annan typ av fordonsbransch ser vi det som ett plus.

Som person står du för ett inspirerande ledarskap och besitter en mycket god kommunikationsförmåga. Du är trygg i dig själv och vågar testa nya idéer samtidigt som du har god självinsikt och är lyhörd för vad som krävs för att motivera medarbetarna och utveckla effektiva team.

Beskriver du dig själv som en lyhörd laglagledare med stort intresse för framtid och miljö? Då kan det vara just dig vi söker!

Kontaktperson och ansökan
I denna rekrytering samarbetar Tågab med Jefferson Wells. Du ansöker via jeffersonwells.se med ditt CV och ett personligt brev. Sista ansökningsdag är 7 november.

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Katarina Glennert på 054-22 18 81. Visa mindre

Verksamhetscontroller till myndighet i Kristinehamn

Ansök    Apr 25    Experis AB    Controller
Verksamhetscontroller på jakt efter nytt jobb? Vår kund i Kristinehamn behöver nu utöka sitt team med ytterligare en engagerad och utvecklingsorienterad kollega och letar efter dig som uppskattar att ständigt ställas inför nya, spännande utmaningar och att arbetet är väldigt mångsidigt. Du kommer att bli anställd av oss på Jefferson Wells och uppdraget förväntas starta omgående, så välkommen med din ansökan till oss idag! Du kommer att arbeta som konsult,... Visa mer
Verksamhetscontroller på jakt efter nytt jobb? Vår kund i Kristinehamn behöver nu utöka sitt team med ytterligare en engagerad och utvecklingsorienterad kollega och letar efter dig som uppskattar att ständigt ställas inför nya, spännande utmaningar och att arbetet är väldigt mångsidigt. Du kommer att bli anställd av oss på Jefferson Wells och uppdraget förväntas starta omgående, så välkommen med din ansökan till oss idag!

Du kommer att arbeta som konsult, vilket innebär att du är anställd av oss på Jefferson Wells men arbetar som uthyrd konsult hos vår kund. Detta ger dig en mängd fördelar som vi gärna berättar mer om!

Om tjänsten

I ditt huvudansvar ingår att utveckla och förvalta metoder och strukturer för myndighetens interna styrning och kontroll. Du förväntas samordna arbetet med framtagande av verksamhetsplan, budget och årsredovisning. Du stöttar och utbildar i mål- och resultatuppföljning samt analys. I ditt uppdrag ingår också att ta fram kvartals- och tertialrapporter samt sammanställa verksamhetsstatistik. Du kommer att arbeta med varierande utredningsuppdrag och förväntas driva utvecklingsprojekt.

Du kommer bland annat att

* genomföra ekonomiska utredningar, uppföljningar och analyser
* analys av verksamhetsinformation och ekonomiska resultat
* sammanställa rapporter
* ta fram prognoser kopplade till verksamheten
* ta fram riktlinjer för budgetarbete
* genomföra budgetarbete och budgetuppföljning
* servicefunktion med en till ledningen stödjande och rådgivande funktion
* arbete i förekommande ekonomisystem (exempelvis U4 Agresso, Raindance, Visma m.fl.).

Är du rätt person för jobbet?

Den här tjänsten passar dig som är van att arbeta självständigt och ta egna initiativ men som också trivs med att samarbeta med andra. Du har erfarenhet av att arbeta i olika system och är en person som jobbar för digitalisering och nytänkande. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift samt är en god pedagog och kommunikatör. För att trivas i rollen tror vi att du är analytiskt lagd och har en förmåga att bygga helhetsperspektiv från detaljer. Vi tror också att du är nyfiken och en problemlösare som är trygg i din kompetens. Då rollen innebär många kontakter internt och externt behöver du vara flexibel. Du är van vid att arbeta mot uppsatta mål och deadlines.

För att vara aktuell för tjänster bör du ha följande kompetenser

* universitets- eller högskoleutbildning med relevant inriktning eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer vara motsvarande
* minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som controller
* goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
* kunskaper i analysverktyg (exempelvis QlikView och Insikt)
* kunskaper i ekonomisystem (exempelvis U4 Agresso, Raindance, Visma m.fl.)
* erfarenhet av statlig redovisning
* kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.

Det är meriterande om du

* har kännedom om statlig resultatredovisning och har kunskap inom verksamhetslogik
* har erfarenhet och intresse av att arbeta med hållbarhetsfrågor samt erfarenhet från projektledning

Sök tjänsten idag!

Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Jefferson Wells men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Victoria Lennartsson på telefonnummer: 054-22 18 84 eller via e-post: [email protected] Sök tjänsten senast den 2022-05-02.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Jefferson Wells

Som konsult på Jefferson Wells får du möjlighet att utvecklas i olika uppdrag i olika branscher. Vi på Jefferson Wells tillhör en stor koncern och får in många spännande uppdrag inom olika branscher, därmed ökar möjligheten för din personliga utveckling och karriär. Du blir som konsult en del av vårt härliga team av konsultchefer, kandidatspecialister med mera. Det är viktiga för oss att våra konsulter känner sig delaktiga, därför anordnar vi kontinuerliga konsult- och nätverksträffar samt AW:s. Visa mindre

Verksamhetscontroller till myndighet i Kristinehamn

Ansök    Maj 4    Experis AB    Controller
Verksamhetscontroller på jakt efter nytt jobb? Vår kund i Kristinehamn behöver nu utöka sitt team med ytterligare en engagerad och utvecklingsorienterad kollega och letar efter dig som uppskattar att ständigt ställas inför nya, spännande utmaningar och att arbetet är väldigt mångsidigt. Du kommer att bli anställd av oss på Jefferson Wells och uppdraget förväntas starta omgående, så välkommen med din ansökan till oss idag! Du kommer att arbeta som konsult,... Visa mer
Verksamhetscontroller på jakt efter nytt jobb? Vår kund i Kristinehamn behöver nu utöka sitt team med ytterligare en engagerad och utvecklingsorienterad kollega och letar efter dig som uppskattar att ständigt ställas inför nya, spännande utmaningar och att arbetet är väldigt mångsidigt. Du kommer att bli anställd av oss på Jefferson Wells och uppdraget förväntas starta omgående, så välkommen med din ansökan till oss idag!

Du kommer att arbeta som konsult, vilket innebär att du är anställd av oss på Jefferson Wells men arbetar som uthyrd konsult hos vår kund. Detta ger dig en mängd fördelar som vi gärna berättar mer om!

Om tjänsten

I ditt huvudansvar ingår att utveckla och förvalta metoder och strukturer för myndighetens interna styrning och kontroll. Du förväntas samordna arbetet med framtagande av verksamhetsplan, budget och årsredovisning. Du stöttar och utbildar i mål- och resultatuppföljning samt analys. I ditt uppdrag ingår också att ta fram kvartals- och tertialrapporter samt sammanställa verksamhetsstatistik. Du kommer att arbeta med varierande utredningsuppdrag och förväntas driva utvecklingsprojekt.

Du kommer bland annat att

* genomföra ekonomiska utredningar, uppföljningar och analyser
* analys av verksamhetsinformation och ekonomiska resultat
* sammanställa rapporter
* ta fram prognoser kopplade till verksamheten
* ta fram riktlinjer för budgetarbete
* genomföra budgetarbete och budgetuppföljning
* servicefunktion med en till ledningen stödjande och rådgivande funktion
* arbete i förekommande ekonomisystem (exempelvis U4 Agresso, Raindance, Visma m.fl.).

Är du rätt person för jobbet?

Den här tjänsten passar dig som är van att arbeta självständigt och ta egna initiativ men som också trivs med att samarbeta med andra. Du har erfarenhet av att arbeta i olika system och är en person som jobbar för digitalisering och nytänkande. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift samt är en god pedagog och kommunikatör. För att trivas i rollen tror vi att du är analytiskt lagd och har en förmåga att bygga helhetsperspektiv från detaljer. Vi tror också att du är nyfiken och en problemlösare som är trygg i din kompetens. Då rollen innebär många kontakter internt och externt behöver du vara flexibel. Du är van vid att arbeta mot uppsatta mål och deadlines.

För att vara aktuell för tjänster bör du ha följande kompetenser

* universitets- eller högskoleutbildning med relevant inriktning eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer vara motsvarande
* minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som controller
* goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
* kunskaper i analysverktyg (exempelvis QlikView och Insikt)
* kunskaper i ekonomisystem (exempelvis U4 Agresso, Raindance, Visma m.fl.)
* erfarenhet av statlig redovisning
* kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.

Det är meriterande om du

* har kännedom om statlig resultatredovisning och har kunskap inom verksamhetslogik
* har erfarenhet och intresse av att arbeta med hållbarhetsfrågor samt erfarenhet från projektledning

Sök tjänsten idag!

Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Jefferson Wells men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Victoria Lennartsson på telefonnummer: 054-22 18 84 eller via e-post: [email protected] Sök tjänsten senast den 2022-05-02.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Jefferson Wells

Som konsult på Jefferson Wells får du möjlighet att utvecklas i olika uppdrag i olika branscher. Vi på Jefferson Wells tillhör en stor koncern och får in många spännande uppdrag inom olika branscher, därmed ökar möjligheten för din personliga utveckling och karriär. Du blir som konsult en del av vårt härliga team av konsultchefer, kandidatspecialister med mera. Det är viktiga för oss att våra konsulter känner sig delaktiga, därför anordnar vi kontinuerliga konsult- och nätverksträffar samt AW:s. Visa mindre

Försäljningsansvarig till PLB Vindic

Ansök    Feb 11    Experis AB    Key account manager
PLB Vindic utvecklar, marknadsför och säljer flaköverbyggnader med tillbehör för lätta lastbilar. Vindic verkar huvudsakligen i Skandinavien och Tyskland. På dessa marknader säljer vi våra egentillverkade kåpor under varumärket Vindic. Vi har även agenturen för Mountain Top som är ett flaklock i aluminium som tillverkas av Mountaintop AS i Danmark. Vi ingår i en mindre koncern med moderbolag i Finland och systerföretag i Estland som tillverkar våra produkt... Visa mer
PLB Vindic utvecklar, marknadsför och säljer flaköverbyggnader med tillbehör för lätta lastbilar. Vindic verkar huvudsakligen i Skandinavien och Tyskland. På dessa marknader säljer vi våra egentillverkade kåpor under varumärket Vindic. Vi har även agenturen för Mountain Top som är ett flaklock i aluminium som tillverkas av Mountaintop AS i Danmark. Vi ingår i en mindre koncern med moderbolag i Finland och systerföretag i Estland som tillverkar våra produkter

Är du en affärsmässig och driven person som älskar att arbeta med kunder och försäljning?
Som försäljningsansvarig hos PLB Vindic kommer du att arbeta självständigt med våra produkter runt om i hela Sverige. Du uppskattar att ha en nära relation med våra kunder och du ansvarar för att driva hela affären. Kundbesök, mässor och fabriksbesök ingår i din roll. Arbetstiden är heltid och du ska trivas och ha möjlighet till att resa i ditt jobb. Vårt kontor finner du i Kristinehamn men placeringsort är flexibel.

Arbetsbeskrivning

* Ansvarig för utveckling och upprätthålla befintliga kundrelationer
* Drivande av företagets kampanjer
* Företagets kontakt mot kunderna då det gäller produktutveckling
* Skapa kontakt med potentiella kunder för införsäljning av nya glasfiberprodukter.
* Avtal med nya och befintliga kunder
* Hantera vår marknadsföring

För att trivas i rollen bör du vara en person som drivs av utmaningar, är ansvarstagande och älskar att göra affärer.

Vem är du?
Vi tror att du är en positiv, utåtriktad och prestigelös person, med ett affärsmässigt driv.
I din yrkesroll värnar du om att leverera kvalité och service till våra kunder. Du har flera års erfarenhet av affärsutveckling, kundbearbetning och försäljning mot företagskunder med dokumenterat goda försäljningsresultat. Att uttrycka sig i tal och skrift i både svenska och engelska är ett krav. Tyska är meriterande. Att du har goda IT-kunskaper ser vi som en självklarhet. Vi tror att du har en utbildning inom ekonomi eller marknadsföring med intresse av fordonsbranschen. Mesta delen av försäljningen kommer framförallt att ske fysiskt men vi ser gärna dig som lätt anammar nya arbetssätt och känner dig bekväm även med digital mötesform. Tjänsten kräver körkort och tjänstebil kommer att erbjudas.

Varför arbeta hos PLB Vindic?
Hos oss jobbar du med en egenutvecklad produkt som vi tillsammans kan utveckla ytterligare. Varierande arbetsuppgifter både självständigt, som med kollegor med stora möjligheter till egen påverkan. I vår organisation erbjuder vi korta beslutsvägar. PLB Vindic erbjuder även personalförmåner såsom friskvårdsbidrag och personalaktiviteter.

Din ansökan
I denna rekrytering samarbetar PLB Vindic med Jefferson Wells. Du söker tjänsten via jeffersonwells.se där du registrerar CV och personligt brev där du talar om varför du vill bli vår nya kollega. Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan, dock senast 4 mars 2021. Tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Kontaktuppgifter
För mer information är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Katarina Glennert tel. 054-221881. För tekniska frågor angående din ansökan vänligen kontakta Experis webbsupport tel. 020-55 99 20. Visa mindre

Ledigt jobb som redovisningsekonom i Kristinehamn

Ansök    Okt 29    Experis AB    Redovisningsekonom
Ledigt jobb som redovisningsekonom i Kristinehamn Nu söker vi på Experis Finance 2 erfarna och analytiska redovisningsekonomer till vår kund i Kristinehamn. Är du en kommunikativ ekonom som trivs med att arbeta självständigt? Har du erfarenhet av arbete med statlig redovisning och besitter gedigna bokföringskunskaper? Då kan du vara den vi letar efter. Tjänsten ska tillsättas omgående så vänta inte med din ansökan! Det här är ett konsultuppdrag inom sta... Visa mer
Ledigt jobb som redovisningsekonom i Kristinehamn

Nu söker vi på Experis Finance 2 erfarna och analytiska redovisningsekonomer till vår kund i Kristinehamn. Är du en kommunikativ ekonom som trivs med att arbeta självständigt? Har du erfarenhet av arbete med statlig redovisning och besitter gedigna bokföringskunskaper? Då kan du vara den vi letar efter. Tjänsten ska tillsättas omgående så vänta inte med din ansökan!

Det här är ett konsultuppdrag inom statlig myndighet som varar i ca fyra till fem månader. Du kommer att vara anställd av Experis men arbeta hos vår uppdragsgivare i Kristinehamn. Uppdraget är på heltid och kommer starta i mitten på november.

I rollen som redovisningsekonom kommer du att vara ansvarig för arbete med årsbokslut, hålla deadlines, samordna och strukturera upp arbetet. Du kommer att arbeta med att upprätta noter, arbeta med avstämningar och reda ut diffar, som berör årsbokslutet.

Du kommer att presentera balans- och resultaträkning för interna intressenter samt sköta inrapportering av årsbokslutet till ESV och Hermes. Som redovisningsekonom kommer du att vara ansvarig för att årsredovisningen blir klar och lämnas in i tid till berörda parter.

Du kommer att vara kontaktperson mot Riksrevisionen och vara en länk mellan ekonomistyrning och redovisning.

För att vara aktuell för tjänsten krävs att du har:

* Högskoleutbildning inom ekonomi eller likvärdig utbildning och minst tre (3) års
arbetslivserfarenhet från liknande arbete.
* Alternativt, gymnasium eller likvärdig utbildning samt fem (5) års arbetslivserfarenhet som redovisningsekonom.
* ha goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt.
* goda kunskaper i förekommande bokföringssystem (exempelvis Agresso,
Raindance m.fl.)
* arbetat med statlig redovisning
* erfarenhet av att hålla ihop ett årsbokslut på en statlig myndighet och upprättat årsredovisningar.
* upprättat den särskilda dokumentationen utgörs av utdrag ur myndighetens förslag till årsredovisning till ESV enligt 2 kap. 3 § förordningen (2000:605) om årsredovisning och budgetunderlag (FÅB)

Det är meriterande om du har:

* arbetat i Raindance med statlig redovisning samt upprättat finansiell årsredovisning samt presenterat årsredovisning tidigare.
* upprättat dokumentation, arbetat med analys av utfall, genomfört avstämningar och utredningar av differenser.

Vem är du som person?

Du får gärna kunna arbeta självständigt, vara stresstålig och analytisk, ha förmågan att kommunicera med andra både i tal och skrift.

Vad kan Experis Finance erbjuda dig?

Experis är ett värderingsstyrt bolag med konsulternas karriärmål i fokus. Vi har ett långsiktigt engagemang i våra konsulter för att skapa balans mellan privatliv och arbetsliv.

Som konsult hos Experis utvecklar du tillsammans med din konsultchef en specifik karriärplan utifrån dina önskemål och din kompetens. Genom oss får du möjlighet att komma in på stora internationella koncerner och testa på mindre bolag inom många olika branscher.

Experis värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten i dag!

Vi kommer senast måndag den 4 november ha intervjuat färdigt för detta uppdrag, så vänta inte med din ansökan. Vi kan komma att tillsätta uppdraget redan innan ansökningstiden passerat, så skicka in din ansökan i dag!

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Victoria Lennartsson på telefonnummer 054-22 18 86 eller e-post [email protected] eller Sofia Nordgren på telefonnummer 0586-344 53 [email protected] .

Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen.

Om Experis

Experis är ett konsult- och rekryteringsbolag specialiserat på att finna skickliga personer inom IT, teknik, ekonomi, ledarskap men även marknadsföring, försäljning och HR är viktiga delar av vår verksamhet. Vi vänder oss till talanger som vill ta nästa steg i karriären. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om kandidatens potential, får vi såväl talanger som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 50-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över och är en del av ManpowerGroup. Visa mindre

Begravningsrådgivare till Bolins Begravningsbyrå

Ansök    Feb 26    Experis AB    Begravningsrådgivare
Bolins Begravningsbyrå ingår Widéns familjeföretag som idag drivs i fjärde generation, etablerat 1907 och finns idag på flera orter i Värmland. Vi hjälper anhöriga med att planera och genomföra begravningar på ett så personligt och minnesvärt sätt som möjligt. Allt utefter varje familjens önskemål. För mer info besök gärna vår hemsida: www.bolinsbegravningsbyrå.se Arbetsbeskrivning Bolins begravningsbyrå i Kristinehamn rekryterar en begravningsrådgivare ... Visa mer
Bolins Begravningsbyrå ingår Widéns familjeföretag som idag drivs i fjärde generation, etablerat 1907 och finns idag på flera orter i Värmland. Vi hjälper anhöriga med att planera och genomföra begravningar på ett så personligt och minnesvärt sätt som möjligt. Allt utefter varje familjens önskemål. För mer info besök gärna vår hemsida: www.bolinsbegravningsbyrå.se

Arbetsbeskrivning
Bolins begravningsbyrå i Kristinehamn rekryterar en begravningsrådgivare till Kristinehamn med ansvar för kundbemötande, planering och transport.
Har du en hög social kompetens, ansvarsfull, flexibel och lyhörd? Du är van att möta människor i olika livssituationer och kan skapa förtroende? Då är det dig vi söker!

Dina arbetsuppgifter:
- Kundmottagning
- Planering av begravningar
- Kontaktperson för myndigheter, kyrkor och blomsteraffärer
- Representant vid förrättningar
- Administration
- Transporter

Vem är du?
För att trivas i det här jobbet är det viktigt att du är trygg, noggrann, prestigelös och kan hantera situationer lugnt och metodiskt. Arbetsuppgifterna är kundorienterade och vi söker dig som har känsla för service, gott bemötande och god empatisk förmåga.
Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper och meriterande är om du tidigare har erfarenhet från begravningsbyrå, kundservice och/eller möten med människor i svåra situationer.
Rollen kräver att du har B-körkort med god körvana. Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift samt en bra datorvana. Du har en god fysisk förmåga då arbetet kan innebära tunga lyft. Arbetstiderna är måndag-fredag 08.30-17.00 med beredskap var 4:e vecka.

Hur söker du tjänsten?
I denna rekrytering samarbetar Bolins begravningsbyrå med Jefferson Wells. Du ansöker till denna tjänst genom att registrera ditt CV med ett personligt brev på www.jeffersonwells.se. Urval och intervjuer kommer att ske löpande så vänta inte med din ansökan.

Tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Kontaktperson
För mer information är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Katarina Glennert
tel. 054-221881. För tekniska frågor angående din ansökan vänligen kontakta Jefferson Wells webbsupport tel. 020-26 51 00.

Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre